Gå til innhold

Test: Rimi Pluss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, handler man bare på RIMI så er det vel greit. Vil man gjerne handle litt her og der så er det ikke greit. Litt for begrenset for meg. Skulle gjerne sett en app som hadde varer uavhengig av butikker, men det er kanskje urealistisk.

 

Enn så lenge klarer jeg meg fint med Google Tasks til dette formålet.

Lenke til kommentar

Har man noen gode universale løsninger for å raskt dele og sette opp handelister mellom telefoner, uten at det du på død og liv må være knyttet til de spesifikke butikkene sine noe begrensede applikasjoner?

 

Godt poeng og noe av det jeg savner også. Har ikke noe direkte godt forslag til en slik app, men som jeg sier så bruker jeg Google Tasks selv som en enkel løsning.

Og siden tasks er knyttet til en Google kalender vil det ikke forbause meg om du kan lage en slik handle-kalendere og dele denne og bruke task'ene til denne? Bare et forslag, har ikke testet det.

Lenke til kommentar
Har man noen gode universale løsninger for å raskt dele og sette opp handelister mellom telefoner, uten at det du på død og liv må være knyttet til de spesifikke butikkene sine noe begrensede applikasjoner?
Godt poeng og noe av det jeg savner også. Har ikke noe direkte godt forslag til en slik app, men som jeg sier så bruker jeg Google Tasks selv som en enkel løsning. Og siden tasks er knyttet til en Google kalender vil det ikke forbause meg om du kan lage en slik handle-kalendere og dele denne og bruke task'ene til denne? Bare et forslag, har ikke testet det.

 

Appen OurGroceries bruker familien vår. Den synker perfekt, og man kan lage så mange lister man ønsker. Det er også en webside som du kan logge inn og finne dine lister

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her i huset bruker vi MobisleNotes, som lager fine lister man kan huke av mens man går gjennom butikken. Synker også bra, og har en nettside man kan se og redigere alle notater.

 

+ Synker og kan deles

+ Checklists (og vanlige notater)

 

- Hver enkelt liste må deles manualt, man får en link som den andre må klikke på

- Må ha notater i mappe, går ikke å dele mappe

 

Jeg er på utkikk etter en ny slik app, der delingen er enklere. Vi lager en handleliste og en middagsliste for hver uke (f.eks "Handleliste uke 43" og "Middag uke 43"). Det er tungvindt å måtte dele hvert enkelt notat, klippe ut link, lime inn i facebook chat, trykke på link.

Jeg er på utkikk etter en app der man gjerne kan ha mapper, eller dele enkelte notater med en kontakt (ikke få link). Jeg er heller ikke intressert i apper der matvarer ligger inne i en database, det blir bare rot.

 

Forslag?

 

Jeg søkte opp OurGroceries nå, og det ser ut til å treffe ganske godt, skal testes.

Lenke til kommentar

Bruker Google Tasks selv, via appen Tasks på mobilen. For en person synes jeg den er genial, men tror ikke man kan synke tasks i Google mellom flere brukere?

 

OurGroceries ser ut som en god app, men designet var ikke noe å rope hurra for...

 

edit: testet OurGroceries litt. Tror jeg holder meg til Tasks en stund til. Synk mellom flere er genialt, men selve bruken av appen var ikke spesielt imponerende syntes jeg. Og at det ikke er mulig å skru av vibrering hver gang jeg krysser av noe i listen...

Endret av XmasB
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...