Gå til innhold

Flom av rykter før iPad Mini-lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nei de tenker nok gi seg med telefonene, og heller fokusere på et marked med langt mindre salgspotensiale.

 

Når det er sagt, tror jeg ikke det blir mer enn en ny ladekontakt på den eksisterende padda, og en ipad mini, en utvidelse av den eksisterende porteføljen. At folk kaller førstnevnte en "ny ipad" får være deres mening.

Lenke til kommentar

Alt jeg ber om er en iPad (3) som ERSTATTER den eksisterende og kommer med lightning kontakt, det er helt idiotisk at iPad (3) selger som varmt hvetebrød og har gammel 30-pin kontakt når den kontakten er lagt død. Det er viktig å få alt over på lightning så fort som mulig så de ikke driver å tuller det til med et fragmentert marked.

 

Ellers så er det jo på høy tid at iMac, Mac Mini osv får en IvyBridge refresh og leveres med dedikert Kepler (GeForce GT xxxM) skjermkort, fatter ikke hvorfor dette har tatt såpass lang tid og ikke kom i sommer sammen med refresh av MacBook serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt jeg ber om er en iPad (3) som ERSTATTER den eksisterende og kommer med lightning kontakt, det er helt idiotisk at iPad (3) selger som varmt hvetebrød og har gammel 30-pin kontakt når den kontakten er lagt død. Det er viktig å få alt over på lightning så fort som mulig så de ikke driver å tuller det til med et fragmentert marked.

 

Ellers så er det jo på høy tid at iMac, Mac Mini osv får en IvyBridge refresh og leveres med dedikert Kepler (GeForce GT xxxM) skjermkort, fatter ikke hvorfor dette har tatt såpass lang tid og ikke kom i sommer sammen med refresh av MacBook serien.

Kanskje fordi Ivy er 5-15% oppgradering maks? Og Kepler er vel ikke det store hoppet heller.

 

Men i Desember rulles 7XX ut fra NVidia, og i 1Q kommer Haswell fra Intel.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...