Gå til innhold

Google lanserer noe den 29. oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Største problemet jeg har med ny Nexus er at jeg fortsatt er så fornøyd med den forrige. Jeg trenger rett og slett ikke ny mobil enda.

 

Nexus-telefonene holder seg utrolig godt ja, men Galaxy Nexus er langt fra perfekt. Dårlig kamera, slapp byggekvalitet og en skjerm som er et stykke unna toppmodellene er ting som jeg håper den/de nye Nexusen(e) vil forbedre :)

 

Er også veldig spent på om SE Android blir en del av 4.2!

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med ny Nexus er at jeg fortsatt er så fornøyd med den forrige. Jeg trenger rett og slett ikke ny mobil enda.

 

Nexus-telefonene holder seg utrolig godt ja, men Galaxy Nexus er langt fra perfekt. Dårlig kamera, slapp byggekvalitet og en skjerm som er et stykke unna toppmodellene er ting som jeg håper den/de nye Nexusen(e) vil forbedre :)

 

Er også veldig spent på om SE Android blir en del av 4.2!

Enig ang kamera. Det fungerer greit til snapshots, gitt godt nok lys.

Når det gjelder skjerm er den uansett veldig god, sammenlignet med hva vi hadde for få år siden. Til dags dato den beste skjerm jeg har hatt på en mobil.

 

Jeg bytter ikke tv hvert år, enda jeg ser det finnes mange tv'er med bedre bilde enn hva jeg har hjemme. Jeg kan ikke se den helt store forskjellen mellom Nexus og andre toppmodeller med mindre jeg studerer de nøye side om side. Eksempelvis Samsung Galaxy S3 bruker jo samme skjermtype, som folk skryter av. Og har du ikke full lysstyrke på skjermen er forskjellene enda mindre.

 

Byggekvaliteten til Nexus synes jeg er helt topp. Ja, den er lagt av plastikk, og det føles ikke som noe annet. Men det føles som god plastikk. Den er lett, størrelse tatt i betraktning. Min utgave har ingen form for knirking og ingen nevneverdige riper eller andre skader etter snart ett års bruk.

 

Og sammenligner jeg den med en Samsung Galaxy S3 føles den raskere. Ihvertfall når jeg gjorde testen for 5 min siden med diverse nettlesere. Der Nexus'en svarer umiddelbart henger S3 litt etter, som om det er input-lag. Når S3 får Jelly Bean, en gang i fremtiden, tror jeg S3 vil føles raskere. Med mindre TouchWiz ødelegger moroa.

Lenke til kommentar

Har sverget på å aldri kjøpe Sony-telefon igjen grunnet horribel oppdateringspolicy og råtten software. Dog, en Sony Nexus hadde nok fikset begge de biffene.

 

Lurer på hvordan oppdateringspolicyen blir på "tredjeparts" Nexustelefoner. Blir det mange varianter, blir det neppe Google selv som står for oppdateringene til alle... og dermed er vel hele poenget borte?

 

Regner med jeg klarer meg mer enn fint med min gamle Nexus S i enda et år eller to.

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med GNex, men enig mht. byggekvalitet. Bakdekselet har for skjøre tapper, den ene knakk nesten med en gang jeg fikk den, og skjermen fikk seg noen solide sprekker da jeg mistet den i bakken fra en halv meters høyde med skjermen ned. men den funker like bra som før, og er uten tvil den beste mobilen jeg noen gang har hatt. (Må legge til at det er den eneste "toppskiktetelefonen" jeg har hatt også da.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...