Gå til innhold

Trenger du bedre ytelse i Borderlands 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye ekstra ytelse får man i Borderlands 2? Siden man hevder i overskriften at man får bedre ytelse i dette spillet hadde det jo vært greit å fått vite hvor mye ekstra man får med denne driveroppdateringen.

 

Ifølge oversikten på 306.97 er driveren anbefalt for Borderlands 2. Det eneste de skriver utover det er SLI-profil og 3D-vision profil for Borderlands 2. Så jeg antar folket med SLI vil oppleve en grei boost.

 

Det hender ofte at Nvidia skriver prosent forbedret ytelse i sine "changelogs". I dette tilfellet er ikke akkurat Borderlands 2 med, da det ser ut som om dette er spillets første inkludering i en Nvidia oppdatering.

 

Skulle HW.no kjørt spillet på testbenk hver gang nye drivere kom ut hadde de hatt hendene fulle, man kan heller skaffe seg et par og laste ned driveren og prøve selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som du sikkert forstår så er kritikken min rettet mot overskriften mer enn noe annet, det kan gi et feilaktig inntrykk av at man vil se spesielt forbedret ytelse i Borderlands 2 uten at det egentlig har noe belegg for det.

 

En litt mer nøktern overskrift hadde vært " Her er siste driver oppdateringen som gir økt stabilitet for en rekke skjermkort i blant annet Borderlands 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Borderlands 2 ser jo helt forferdelig ut uannsett. at noen gidder å spille det skjønner ikke jeg.

Hvis grafikken er ditt eneste kriterie når du velger hva du skal spille, så skjønner jeg at du ikke skjønner.

 

Borderlands 2 bruker den samme grafikkmotoren som 1'eren, en kraftig modifisert Unreal Engine 3. Den begynner å dra på åra, og selv om det er mange spill som ser mer realistiske ut enn Borderlands 2, er det få som kommer i nærheten når det gjelder stemning, lyd og gameplay.

Lenke til kommentar

306.97 forbedret ikke ytelsen for Borderlands 2 sammenlignet med 306.02 beta og 306.23 WHQL for Windows 7.

 

Skjønner ikke at dette er noen nyhet å poste når det ikke engang er noe dokumentasjon på at driveren gir så bra ytelse i Borderlands 2. Selv om den er for Windows 8 også.

 

Blazer, Borderlands 2 har meget pen grafikk til tross for gammel grafikkmotor. Jeg regner med at det er stilen du ikke liker. Det er meningen det skal ha et preg av å være litt tegneserieaktig.

 

Jeg likte heller ikke Borderlands før. Når nr.2 kom så fikk jeg veldig sansen for det etter noen timer. Og da først begynte jeg virkelig å like det første spillet i serien. Handler om å gi spill en real sjanse.

Lenke til kommentar

Borderlands 2 ser jo helt forferdelig ut uannsett. at noen gidder å spille det skjønner ikke jeg.

Hvis grafikken er ditt eneste kriterie når du velger hva du skal spille, så skjønner jeg at du ikke skjønner.

 

Borderlands 2 bruker den samme grafikkmotoren som 1'eren, en kraftig modifisert Unreal Engine 3. Den begynner å dra på åra, og selv om det er mange spill som ser mer realistiske ut enn Borderlands 2, er det få som kommer i nærheten når det gjelder stemning, lyd og gameplay.

 

er enig med deg at stemning lyd og gameplay også er veldig viktig, men holder ikke grafikken mål så gidder jeg ikke. mulig jeg er ekstra opptatt av grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...