Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fælt som de skulle gaule da..

Hva er poenget ditt egentlig? At jeg forteller om et spill som er relevant, eller muligens reklamerer "alt for mye"?

Ikke i det hele tatt. Jeg bare syns det var irriterende hvordan grisene skreik hele tiden i videoen. Om de gjør det når man spiller også så hadde i alle fall ikke jeg klart å spille det med lyd på.

Lenke til kommentar

Tusen takk for at dere endelig tok med Townsmen!

 

Vil tipse artikkelforfatteren om at du kan spille Townsmen helt gratis uten reklame ved nedlasting av et annet spill (play without adds for free). Har ikke betalt et rødt øre og på det største kartet har jeg over 400 innbyggere med nesten 3000 prestige points + 1 mill. i thalers! Veldig avhengighetskapende spill.

Lenke til kommentar

Tror alle amigavennene mine rundet dette spillet (slutten var interessant), vil si at Rick Dangerous 2 og Syndicate var et par hakk vanskeligere :)

 

Jeg tror nok minnet om vanskelighetsgrad er noe påvirket av min egen alder på tidspunktet. :-) Som syv-åtteåring spilte jeg stort sett det jeg fikk tilgang på, og av dem var Prince of Persia noen hakk verre enn resten. At det finnes vanskeligere spill fra samme tidsperiode, er det lite tvil om.

 

Vil tipse artikkelforfatteren om at du kan spille Townsmen helt gratis uten reklame ved nedlasting av et annet spill (play without adds for free).

 

Takk for at du nevner det! Jeg glemte å ta det med i artikkelen, fordi jeg stort sett lukker tilbud av den typen. Selv er jeg ikke overdrevet glad i denne "betalingsformen", da foretrekker jeg å betale noen få kroner for å kvitte meg med reklamen. Men akkurat det er naturligvis litt basert på personlige preferanser. Det viktigste for min del er ikke å unngå å betale for spillet (evt. fullversjon) som sådan, men "løpende utgifter" er en uting. Disse kan man heldigvis, som du sier, unngå i Townsmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror alle amigavennene mine rundet dette spillet (slutten var interessant), vil si at Rick Dangerous 2 og Syndicate var et par hakk vanskeligere :)

 

Jeg tror nok minnet om vanskelighetsgrad er noe påvirket av min egen alder på tidspunktet. :-) Som syv-åtteåring spilte jeg stort sett det jeg fikk tilgang på, og av dem var Prince of Persia noen hakk verre enn resten. At det finnes vanskeligere spill fra samme tidsperiode, er det lite tvil om.

 

Vil tipse artikkelforfatteren om at du kan spille Townsmen helt gratis uten reklame ved nedlasting av et annet spill (play without adds for free).

 

Takk for at du nevner det! Jeg glemte å ta det med i artikkelen, fordi jeg stort sett lukker tilbud av den typen. Selv er jeg ikke overdrevet glad i denne "betalingsformen", da foretrekker jeg å betale noen få kroner for å kvitte meg med reklamen. Men akkurat det er naturligvis litt basert på personlige preferanser. Det viktigste for min del er ikke å unngå å betale for spillet (evt. fullversjon) som sådan, men "løpende utgifter" er en uting. Disse kan man heldigvis, som du sier, unngå i Townsmen.

 

Har i etterkant av nedlastingen av spillet som fjernet reklamen, slettet det uten at det har påvirket Townsmen. Spillene som fjerner reklamene bruker heldigvis ikke push-adds som veldig iriterende.

Lenke til kommentar

Ikke i det hele tatt. Jeg bare syns det var irriterende hvordan grisene skreik hele tiden i videoen. Om de gjør det når man spiller også så hadde i alle fall ikke jeg klart å spille det med lyd på.

Ah ok, du var litt uklar på hva du mente.

 

Grisen kan være litt bråkete ja, men bare hvis man gjør ting som virker skummelt for dem. Jeg derimot synes det er hysteriskt morsomt, jeg prøver å "legge til det lille ekstra" bare for at grisen skal hyle ekstra mye. Dynamitt kasse og stor fart.. Haha :p

 

I lengden kan det bli slitsomt, men det er mulig å skru av lyden i spillet så det går greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...