Gå til innhold

Dette kabinettet koster 8000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening.

 

Se, så sexy! :O :p

post-211104-0-97707100-1349897941_thumb.png

Lenke til kommentar

Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening.

 

Se, så sexy! :O :p

Ser absolutt bra ut, men fortsatt formet som et vanlig firkantet kabinett. Murderbox som sexy gaming rigg.

2001: A space odyssey / Star Wars-kabinett som sexy stue/multimedia-PC :p

 

vanlig kabinett.
Veldig overfladisk vurdering lol.

 

Jeg skrev jo "relativt vanlig kabinett" ;)

Lenke til kommentar

Thermaltake har elendige kjølemuligheter. Det er et kabinett kun laget for utseende (og jeg liker egentlig ikke designet i det hele tatt, men det er selvfølgelig bare min personlige mening). Murderbox, derimot, har enormt god plass til store radiatorer og reservoarer. Liker også bedre å ha et kabinett med stort vindu for å se PC-delene enn å ha et fullstendig lukket og skjermet system. Men igjen, det er bare min personlige mening.

 

Se, så sexy! :O :p

Ossen kabinett er det? :S its sexy

Lenke til kommentar

Han skrev jo det... :pDu kan derimot se mer av det her.

 

OK, det der er kanskje det lekreste jeg noen gang har sett!!! Da mener jeg det komplette oppsettet, cable-management, rør-opplegg osv! Dog syns jeg kabinettet i seg er kjedeligere enn det artikkelen viser til. Men det kommer jo helt an på ønsker og behov. Om man ikke er interessert i vannkjøling og at alle komponenter skal synes så syns jeg Level 10-kabinettet i artikkelen er noe av det lekreste jeg har sett!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...