Gå til innhold

Ny Borderlands 2-klasse ute i dag (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenstig!Er selv ikke ferdig med første runde av første karakter enda, femti timer inn og vil liksom ikke avslutte selv om jeg ser slutten av historien på horisonten.

 

Godt gjort å bruke såpass med tid. Brukte vel rett over 30 timer på første runde, og da tok jeg samtlige sidequest.

Er først når man er ferdig med første runde og man kan begynne på Vault Hunter modusen spillet virkelig skinner synes jeg.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Spenstig!Er selv ikke ferdig med første runde av første karakter enda, femti timer inn og vil liksom ikke avslutte selv om jeg ser slutten av historien på horisonten.

 

Godt gjort å bruke såpass med tid. Brukte vel rett over 30 timer på første runde, og da tok jeg samtlige sidequest.

Er først når man er ferdig med første runde og man kan begynne på Vault Hunter modusen spillet virkelig skinner synes jeg.

 

De 50 timene er tid jeg har brukt i andres verdener også, men jeg stresser absolutt ikke igjennom. Ja, slik var det også i eneren; den nye runden gjør alt mye mer morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er klar over at det er mulig med coop i dette spillet, men er det ikke mulig å spille MOT andre? Kommer nok til å handle det når det nærmer seg helga uansett, da;)Velidg off-topic, men hva er det heteste FPS spillet på PS3 for tiden?

 

Om en måned er det hvertfall Black Ops 2, så det er nok lurt å vente til da. Du kan duelere en mot en i Borderlands 2, men det er ikke noen form for klassisk flerspiller.

Lenke til kommentar

Er klar over at det er mulig med coop i dette spillet, men er det ikke mulig å spille MOT andre?

 

Er forsåvidt mot hverandre, med tanke på at loot er free-for-all og det er ingenting å tjene på å jobbe sammen. Skal du spille multiplayer, spill med venner du stoler på, ikke bruke matchmaking.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...