Gå til innhold

Retro City Rampage lanseres i dag (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Det er jo ingen grunn til å kjøpe dette på Steam eller GoG. Kjøper du fra nettsiden får du en kode for enten Steam eller GoG (eller begge?) i tillegg.

 

Som vanlig regner jeg med at Steam-versjonen overprises i euro også.

 

Fra RCR's hjemmeside:

Your single-user license* will include a DRM-FREE Version of the game

and a Steam or a GOG version as well!

Lenke til kommentar

Wait a minute , kan man skaffe seg amerikansk psn konto ? o,O visst dette er sant dør jeg, jeg blir dårlig av og tenke på alle spillene usa får og ikke Eu, Jævla drittsystem

 

Kjør på.

 

Det meste jeg har er fra US ettersom de får det meste først, og har en del vi ikke får.

 

Drittsystem eller ikke, det er iaf. bra de ikke har stengt muligheten til å gjøre det ala xbox og andre, med IP blokkering etc.

 

Du kan også lage asiatiske kontoer, men da skal du ha litt tålmodighet når det gjelder å finne spill med eng txt etc., om du da ikke kan språket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

æaj, bare enspiller.. Jeg kunne elsket dette, om det var multiplayer, da spesielt på tvers av konsoll/pc/mobil. Gamle GTA II går jo på nettverk, men jeg vet ikke om den virker på W7(?). Hadde vært moro å fyrt opp slike spill på flerspiller med venner og familie

 

Wait a minute , kan man skaffe seg amerikansk psn konto ? o,O visst dette er sant dør jeg, jeg blir dårlig av og tenke på alle spillene usa får og ikke Eu, Jævla drittsystem

 

Kjør på.

 

Det meste jeg har er fra US ettersom de får det meste først, og har en del vi ikke får.

 

Drittsystem eller ikke, det er iaf. bra de ikke har stengt muligheten til å gjøre det ala xbox og andre, med IP blokkering etc.

 

Du kan også lage asiatiske kontoer, men da skal du ha litt tålmodighet når det gjelder å finne spill med eng txt etc., om du da ikke kan språket.

Jeg synes det er bra at de ikke har sperret det "for bra", noen ting lanseres ikke i EU :S
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...