Gå til innhold

Konkurranse: Vant du Nokias kameraflaggskip?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva, 38 megapiksler!? Hva skjedde med 41?

 

Hahaha! Denne konkurransen har vært gjennomhullet av feil fra starten av!

 

Vel:

 

For det andre bruker den sine 41 megapiksler til å konstruere en mindre bildefil på 2, 3, 5 eller 38 megapiksler.

 

Dermed:

 

Spørsmål nr 2: Hvor store er de største bildene man kan få fra den?

Riktig svar: B) 38 megapiksler.

Lenke til kommentar

Hva, 38 megapiksler!? Hva skjedde med 41?

 

Hahaha! Denne konkurransen har vært gjennomhullet av feil fra starten av!

 

Vel:

 

For det andre bruker den sine 41 megapiksler til å konstruere en mindre bildefil på 2, 3, 5 eller 38 megapiksler.

 

Dermed:

 

Spørsmål nr 2: Hvor store er de største bildene man kan få fra den?

Riktig svar: B) 38 megapiksler.

 

Æsj! Så nær ved å vinne en ny mobil.. Hihi :)

Lenke til kommentar

aaw, riktig svar i det minste.. får se om jeg gidder å kjøpe denne brukt eller noe da

 

Tror du skal ha flaks for å finne 808 så tidlig... Er jo ikke lenge siden den kom, og pga ventelister og begrenset tilgang ble den egentlig ikke fritt tilgjengelig før august selvom de første kom til Norge i juni...

 

Men er en rå mobil iallfall, jeg har den selv :)

Lenke til kommentar

aaw, riktig svar i det minste.. får se om jeg gidder å kjøpe denne brukt eller noe da

 

Tror du skal ha flaks for å finne 808 så tidlig... Er jo ikke lenge siden den kom, og pga ventelister og begrenset tilgang ble den egentlig ikke fritt tilgjengelig før august selvom de første kom til Norge i juni...

 

Men er en rå mobil iallfall, jeg har den selv :)

 

joa, men så vet jeg liksom ikke om jeg hadde villet brukt den som hovedtelefon uansett. er så lei symbian etter å ha brukt N8 fra den kom til jui i år.

Lenke til kommentar

aaw, riktig svar i det minste.. får se om jeg gidder å kjøpe denne brukt eller noe da

 

Tror du skal ha flaks for å finne 808 så tidlig... Er jo ikke lenge siden den kom, og pga ventelister og begrenset tilgang ble den egentlig ikke fritt tilgjengelig før august selvom de første kom til Norge i juni...

 

Men er en rå mobil iallfall, jeg har den selv :)

 

joa, men så vet jeg liksom ikke om jeg hadde villet brukt den som hovedtelefon uansett. er så lei symbian etter å ha brukt N8 fra den kom til jui i år.

 

808 kjører ikke samme OS som N8 uansett... 808 har Belle FP2, det er meget fint å bruke syns jeg iallfall :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...