Gå til innhold

Logitech slipper sitt første mekaniske tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Dette ser meget bra ut ved første blikk, mxBrown & rullehjul for lyd... sweeeet. Rimelig sikker på at det blir noen sånne i heimen etterhvert.

 

Det eneste jeg har å påpeke er et par USB porter som er litt lettere å benytte, som står slik at du ser dem (til minnepinner og denslags).

Lenke til kommentar

Volume knappen er tatt fra Corsair K90/60 serien, men mest sannsynlig vis så vil ikke Corsair gå Apple "on their ass".

 

Denne er lik som en mengde eldre Logitech tastaturer, så her var nok Logitech ute veldig mye før Corsair kom på banen ;)

 

Men ja, sikkert fint for de som liker mekanisk tastatur, selv klarer jeg ikke å like det og ser heller ingen direkte fordeler kontra mitt trofaste G110 tastatur, og G15 før der igjen :)

Lenke til kommentar

personlig har eg ikke prøvd brown, men etter hva eg har lest så ville jeg personlig nok likt det. Forresten brown finnes i mange tastatur.

Personlig må eg si at utsene på K90 er fantastisk mye betre og den har også volum hjul.

etter som en kan få K90 med alle de samme funksjonene i tilleg med børstet alminium og lys til under 1000 lappen så vil eg si at K90 er et mye bedtre valg.

Lenke til kommentar

personlig har eg ikke prøvd brown, men etter hva eg har lest så ville jeg personlig nok likt det. Forresten brown finnes i mange tastatur.

Personlig må eg si at utsene på K90 er fantastisk mye betre og den har også volum hjul.

etter som en kan få K90 med alle de samme funksjonene i tilleg med børstet alminium og lys til under 1000 lappen så vil eg si at K90 er et mye bedtre valg.

Jo, men K90 er vel med red?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette ser meget bra ut ved første blikk, mxBrown & rullehjul for lyd... sweeeet. Rimelig sikker på at det blir noen sånne i heimen etterhvert.Det eneste jeg har å påpeke er et par USB porter som er litt lettere å benytte, som står slik at du ser dem (til minnepinner og denslags).

 

K90 har mx Red men den har i hvertfall usb port

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

... men Home, Del etc brukes mye (av oss som skriver en del). Pga skrivinga "må" jeg også ha Brown (eller blue).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...