Gå til innhold

Farvel, kjære Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller for tiden Super Mario Galaxy 2 sammen med guttungen og både han og jeg er helt hekta. I begynnelsen spilte jeg mest for ham, men må ærlig innrømme at jeg selv ble helt hekta ganske raskt, og kan nå fortelle at jeg er helt enig med artikkelforfatter. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er et av de (ihvertfall topp 3) mest gjennomførte spill jeg noen gang har spilt, til alle platformer. I min bok rager det nå høyt der oppe sammen med andre klassiske titler som WipeOut og Half-Life 2.

 

Denne tittelen er egentlig mer enn grunn nok alene til å kjøpe en Wii, ihvertfall så rimelig som den konsollen er nå.

Lenke til kommentar

God artikkel!

Har hatt mang en god stund med min Wii. Dette er faktisk første konsoll jeg har stått i kø for å kjøpe på lansering - første store møte var Zelda Twilight Princess.

Ellers har begge Galaxyspillene og Super Paper Mario gitt meg mange gode timer foran tv'en. Noe som har vært et stort + er Virtual Console med et hav av titler for mimring. Må forøvrig tilføye at mange av kjøpene her er mer eller mindre uspilt da det faktisk var kulere å spille disse på 80 og 90-tallet.

Har tilgode å teste Xenoblade, men står på listen av titler jeg skal plukke opp til riktig tid og pris.

 

Hjertet har ikke begynt å banke spess for Wii U enda, men dette kan fort endre seg rundt lansering og jeg står med et eksemplar i hånden....

Lenke til kommentar

For meg er Wii en "party-konsoll". Mario kart og slike ting. Mye moro å hente der, men som en fullverdig konsoll, så var det for store mangler, og for få gode spill til at det blir en konsoll jeg tenker tilbake på som en kvalitetskonsoll.

 

Den som leter godt nok etter gode spill til Wii, vil finne mye gull. Her er en liste:

 

A Boy and His Blob

Boom Blox

Donkey Kong Country Returns

Epic Mickey

Fire Emblem: Radiant Dawn

Fragile Dreams: Farewell Ruins of the Moon

Kirby's Adventure Wii

Kirby's Epic Yarn

Little King's Story

MadWorld

Mario Kart Wii

Metroid Prime Trilogy

Monster Hunter Tri

Muramasa: The Demon Blade

No More Heroes

No More Heroes 2: Desperate Struggle

Okami

One Piece Unlimited Cruise

Pandora's Tower

Prince of Persia: The Forgotten Sands

Red Steel 2

Resident Evil 4

Sin and Punishment: Successor of the Skies

Super Mario Galaxy

Super Mario Galaxy 2

Super Paper Mario

Super Smash Bros. Brawl

The Last Story

The Legend of Zelda: Skyward Sword

The Legend of Zelda: Twilight Princess

The Sky Crawlers: Innocent Aces

Trauma Center: New Blood

Trauma Center: Second Opinion

Wario Land: The Shake Dimension

WarioWare: Smooth Moves

Xenoblade Chronicles

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...