Gå til innhold

Medal of Honor-beta har starta (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom gjerne med tilbakemeldinger ? Er det en ny BF3 eller en ny flause ala forrige MOH online?

 

Det er akkurat samme type spill som forrige MoH. Det er en fullpris CoD DLC til BF3 med andre ord. Hf med garantert beta til BF4 da. Som de som pre-order forrige MoH ble garantert beta til BF3. Ja de fikk garantert beta.. 24-48 timer før resten fikk tilgang. 90% av den tiden var serverne nede eller folk kom seg ikke inn. Great success.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betaen til PC var for lenge siden, husker ikke hvordan jeg ble invita men eleNerf treffer spikeren på hodet. Det kjører på Frostbite motoren som Battlefield 3 bruker men selve kartene og krigingen er uten tvil basert på Call of Duty serien. Jeg synes det var helt ræva men min smak er tydeligvis ikke riktig da Call of Duty serien er enormt populær.

 

Dere har dere selv å takke at slike spill fortsetter å lages. Det var en gang for lenge siden at Medal of Honor var en mer realistisk skyteserie og er nå dummet ned pga såpass mange digger unlocks, ranks og fast paced skyting uten realisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det var helt ræva men min smak er tydeligvis ikke riktig da Call of Duty serien er enormt populær.

 

Dere har dere selv å takke at slike spill fortsetter å lages. Det var en gang for lenge siden at Medal of Honor var en mer realistisk skyteserie og er nå dummet ned pga såpass mange digger unlocks, ranks og fast paced skyting uten realisme.

 

Hva 14åringer synes teller ikke. Så klart vil de melke så mye som mulig ut av en franchise hvis det selger. Vi vil nok se mye av BF/MoH fremover. BF4 neste år + en haug av DLCs, BC3 etter hvert og de vil nok prøve å oppgradere "Premium" featuren sånn at den blir mer lik CoD Elite som er yearly sub.

 

Hvis fler og fler slutter å kjøpe alt søppelet EA spyr ut hvert år så kanskje vi får slutt på resirkuleringen av ødelagte spill og franchises. Forhåpentligvis går EA konkurs og vi vil få gode innovative spill på AAA markedet igjen.

-

 

Kanskje Gamer.no kan begynne å skrive litt mer om indie/kvalitetsspill og mindre om Need for Speed 14, Battlefield3 Premium Elite eller Call of Duty 11. Her er et forslag:

http://youtu.be/hmOV6PCYXeM

 

Et fps med full mod support, dedikerte servere og LAN support. Uten unlocks, achivements, ranks, perks og "leveling" fokuset. Er en WTF Is med Totalbiscuit her

Endret av eleNerf
Lenke til kommentar

Veldig mye negativ energi rundt MoH. Personlig mener jeg MoH 2010 var det beste skytespillet siden CoD4, fordi den har det enkle gameplaye og skaper noe nytt. Moduser man ikke har sett før, og legger opp for mer taktikk og action ved å ikke tillate noen å ligge nede sånn at de ikke kan Campe helt usett, og ved å legge til defensive SCORE-streak belønninger, som bedre ammo til laget, eller bedre armor, eller noe så enkelt å greit som radar. Dette kan du uten å ta vekk muligheten for å bare blaste noen opp i lufta med luftvåpen, men man må velge om du vil gjøre det beste for laget eller deg selv.

I tillegg er Map'sa i MoH VANNVITTIG brae! De er veldig gøye å veldig bra satt opp sånn at ingen sider av mappen er bedre enn den andre, og det er altid et hotspot et sted hvor det skjer mest krig, og man respawner altid på din defensive side uavhengig av hvor du spawna først, men på hvilken side det er flest folk fra ditt eller de andres lag.

Skjønner godt at det blir kritisert, for jeg sleit med å like det i begynnelsen siden det var litt mange noobs og det var litt VEL annerledes fra cod og bf, men hvis man gir det noen timer vil nok de fleste bli enige med meg.

Jeg tror MoH OG FarCry3 blir bedre enn CoD og har forhåndsbestilt begge.

Lykke til til dere andre som klager over at det ikke er noen gode fps'er og bare klager og fortsetter å spille cod, dere må bare venne dere til et annet spill og ikke striholde på at cod er det eneste spillbare fps-spillet.

Lenke til kommentar

Dette er like mye en beta som jeg vandrer splitter naken gatelangs i Oslo hver kveld. Men klart, har vel blitt kulere å kalle det beta enn demo.

 

Likte forøverig det først "nye" medal of honor spillet. SP var ikke noe å skryte at, men var grei underholdning i MP.

 

Edit: Vel, jeg sier likte. En mer korrekt måte å si det på er kanskje "tolererte" eller "klarte å spille uten å tømme magesekke for innhold i ren avskyelse."

Endret av Pyso
Lenke til kommentar
Jeg synes det var helt ræva men min smak er tydeligvis ikke riktig da Call of Duty serien er enormt populær.Dere har dere selv å takke at slike spill fortsetter å lages. Det var en gang for lenge siden at Medal of Honor var en mer realistisk skyteserie og er nå dummet ned pga såpass mange digger unlocks, ranks og fast paced skyting uten realisme.
Hva 14åringer synes teller ikke. Så klart vil de melke så mye som mulig ut av en franchise hvis det selger. Vi vil nok se mye av BF/MoH fremover. BF4 neste år + en haug av DLCs, BC3 etter hvert og de vil nok prøve å oppgradere "Premium" featuren sånn at den blir mer lik CoD Elite som er yearly sub.Hvis fler og fler slutter å kjøpe alt søppelet EA spyr ut hvert år så kanskje vi får slutt på resirkuleringen av ødelagte spill og franchises. Forhåpentligvis går EA konkurs og vi vil få gode innovative spill på AAA markedet igjen.-Kanskje Gamer.no kan begynne å skrive litt mer om indie/kvalitetsspill og mindre om Need for Speed 14, Battlefield3 Premium Elite eller Call of Duty 11. Her er et forslag:http://youtu.be/hmOV6PCYXeMEt fps med full mod support, dedikerte servere og LAN support. Uten unlocks, achivements, ranks, perks og "leveling" fokuset. Er en WTF Is med Totalbiscuit her

 

deilig. Håper det skjer med 3ps shooteren sjangeren også.

Endret av Mwotm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...