Gå til innhold

Anmeldelse: Red Johnson's Chronicles: One Against All (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt at du har tatt deg tid til å anmelde dette spillet. Dessverre så hørtes det ikke veeeeldig interessant ut. Fikk bare 2/5 stjerner av Adventuregamers også. Jeg hadde aldri hørt om spillet engang før jeg så anmeldelsen der, og det pleier ikke være et godt tegn. :p

 

Nei, det har flydd litt under radaren, ikke ulikt mange andre pek og klikk-spill nå for tiden. Men det virka interessant da det kom inn til oss, så jeg tenkte jeg skulle gi det er forsøk.

Lenke til kommentar

Ikke til PC altså? Jaja, laster ned trial-versjonen på X360 nå. Skader jo ikke å prøve.

 

Jo, det er ute til PC også, samt PS3.

 

Morsomt at du har tatt deg tid til å anmelde dette spillet. Dessverre så hørtes det ikke veeeeldig interessant ut. Fikk bare 2/5 stjerner av Adventuregamers også. Jeg hadde aldri hørt om spillet engang før jeg så anmeldelsen der, og det pleier ikke være et godt tegn. :p

Nei, det har flydd litt under radaren, ikke ulikt mange andre pek og klikk-spill nå for tiden. Men det virka interessant da det kom inn til oss, så jeg tenkte jeg skulle gi det er forsøk.

 

Ingen eventyrspill flyr under radaren min! :p Bortsett fra dette da, tydeligvis.... Unntaket som bekrefter regelen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...