Gå til innhold

Anbefaling: Spillmaskinen for deg som vil betale litt mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 136,- ekstra kan man bytte ut skjermkortene med Gigabyte GTX 670 med WF3-kjøleren, så slipper man å ødelegge ørene. (Har dårlig erfaring med original GTX670-kjøler :( )

 

(At disse Gigabyte-kortene i tillegg klokker meget bra er en ekstra bonus. Mine booster på godt over 1300MHz på GPU og begge klarer 7000MHz på minnet. Det eneste jeg har gjort er å sette powerlimit til 111%)

Endret av TXD1979
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får en 3tb harddisk til samme pris som den 2tb harddisken der. Med 256gb ssd trenger man vel neppe mer lagringsplass til programmer? For meg er ihvertfall 256gb ssd mer enn nok til rundt 10 spill og dualboot ubuntu.

 

Og er ikke gtx 680 sli en bedre investering enn 2133mhz ram for spilleren?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

3770k er ubrukelig for spillere. Det føles veldig unødig spør du meg. Unødig med noen spesiell harddisk med en 256GB SSD.

 

Utover det er det veldig mye jalla-varer. Maximus V Formula og Dominator Platinum RAM føles som direkte bortkastet penger når dere har valgt en Chieftec strømforsyning...

 

Hva er galt med Chieftec Nitro? Denne linja med PSU, har jo fått mange gode reviews.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Spillmaskinen for deg som vil betale unødvendig mye.

 

- 3570k er like god til spilling

- H70 er ikke god kjøling for pengene

- Finnes bedre PSU til samme pris

 

Er enig at 3570k er like god til spilling "NÅ", men om 2-3 år så vil man kanskje merke forskjell på en 3570k og en 3770k på de mest krevende spillene. Jeg har som regel en pc i 4-5 år før jeg kjøper ny. Ville derfor kjøpt 3770k p.g.a. overklokkingsmulighetene. Hvilken bedre PSU ville du valgt til samme pris? Nitro serien er faktisk en veldig god PSU serie.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Etc

Fremtidssikring er en god ide for ting som antyder at det er formål med det. Det er forferdelig lite utvikling som hinter til at flere kjerner vil tjene deg noe, og virtuelle kjerner vil spesielt yte veldig lite forskjell i lengden.

Når det angår overklokkingen er det veldig opp til deg om du tror en 3770k vil være bedre binnet, men det er på ingen måte en garanti.

 

Strømforsyningene vil sikkert ikke eksplodere, men generelt er tusenlappen for 950w veldig åpenbar varsel-lampe i en pc som kjører to stykk GTX 670. Hvorfor i alle dager være gjerrig på strømforsyningen? Kjør full modulær og gull med AX 750 i stedet spør du meg.

 

Dropp heller det jalla hovedkortet, prosessoren og den unødig dyre harddisken, for ikke å nevne RAM til dobbel pris nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

rammen er veeeldig bra. og om noen år er nok ikke 1600mhz ram bra nok :p dette er ikke en pc for å spare penger og hvis du skal vannkjøle senere er det hovedkortet AKKURATT det du vil ha! :p og med en i7 kan du kjøpe forsikring om at hvis du ødelegger prosessoren ved overklokking får du ny for 10 dollar. forsikringen er for 5 år og koster 20 dollar. dette tilbudet gjelder IKKE med en i5 :p

 

er enig i psuen. nitro serien er ikke veldig kjent for pålitelighet :p derimot corsair eller xfx :p legger du 20000 i en data så kjøper du ikke en psu som dreper dataen din ved lynedslag ass! :p

 

670 og 680 yter tilnærmet likt, ingen med vettet i behold kjøper 680.

 

så 10% bedre ytelse fra start og veeeeldig mye mer overklokking er dårlig? hvis du skal ha det beste er 680 klart valget :p dette er ikke for folk som sparer penger :p

Lenke til kommentar

rammen er veeeldig bra. og om noen år er nok ikke 1600mhz ram bra nok :p dette er ikke en pc for å spare penger og hvis du skal vannkjøle senere er det hovedkortet AKKURATT det du vil ha! :p og med en i7 kan du kjøpe forsikring om at hvis du ødelegger prosessoren ved overklokking får du ny for 10 dollar. forsikringen er for 5 år og koster 20 dollar. dette tilbudet gjelder IKKE med en i5 :p

 

Forsikringen kan jeg si meg enig med.

 

RAMen er veldig pen og for all del veldig bra, men hastigheten har så fantastiskt lite å si det jeg sist så, ettersom folk flest ikke bruker interne skjermkortet på prosessoren.

 

Hovedkortet er på ingen måte spesielt egnet for vannkjøling. Barb fittinga er et forsøk på å bevise ellers, men ødelegger for alle som seriøst vurderer å vannkjøle hovedkortet. -.-

Lenke til kommentar

rammen er veeeldig bra. og om noen år er nok ikke 1600mhz ram bra nok :p dette er ikke en pc for å spare penger og hvis du skal vannkjøle senere er det hovedkortet AKKURATT det du vil ha! :p og med en i7 kan du kjøpe forsikring om at hvis du ødelegger prosessoren ved overklokking får du ny for 10 dollar. forsikringen er for 5 år og koster 20 dollar. dette tilbudet gjelder IKKE med en i5 :p

 

er enig i psuen. nitro serien er ikke veldig kjent for pålitelighet :p derimot corsair eller xfx :p legger du 20000 i en data så kjøper du ikke en psu som dreper dataen din ved lynedslag ass! :p

 

670 og 680 yter tilnærmet likt, ingen med vettet i behold kjøper 680.

 

så 10% bedre ytelse fra start og veeeeldig mye mer overklokking er dårlig? hvis du skal ha det beste er 680 klart valget :p dette er ikke for folk som sparer penger :p

 

Jeg har prøvd 2stk EVGA GTX 670 FTW, og disse klokket jeg til 1250/1700, og da prøvde jeg ikke lenger, Ser ut til att flere også treffer over 1300Mhz med disse.. Så hvor mye bedre klokker GTX 680 mener du? hva med linker til det du påstår?

 

10% raskere? oh really?

 

http://www.tomshardw...ew,3200-15.html

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

rammen er veeeldig bra. og om noen år er nok ikke 1600mhz ram bra nok :p dette er ikke en pc for å spare penger og hvis du skal vannkjøle senere er det hovedkortet AKKURATT det du vil ha! :p og med en i7 kan du kjøpe forsikring om at hvis du ødelegger prosessoren ved overklokking får du ny for 10 dollar. forsikringen er for 5 år og koster 20 dollar. dette tilbudet gjelder IKKE med en i5 :p

 

Forsikringen kan jeg si meg enig med.

 

RAMen er veldig pen og for all del veldig bra, men hastigheten har så fantastiskt lite å si det jeg sist så, ettersom folk flest ikke bruker interne skjermkortet på prosessoren.

 

Hovedkortet er på ingen måte spesielt egnet for vannkjøling. Barb fittinga er et forsøk på å bevise ellers, men ødelegger for alle som seriøst vurderer å vannkjøle hovedkortet. -.-

 

nei hk kjølinga er like bra som blokker du kjøper på forskjellige sider. de er faktisk designet sammen med EK teamet... ganske bra greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...