Gå til innhold

Test: Sony Xperia Tablet S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er nå litt morsomme :p

På alle oppakkingene deres så tar dere ut øretelefonene, sier "..og her er de vanlige og helt ubrukelige øretelefonene..", og kaster dem bort. Helt enig med dere angående kvaliteten, men ikke at det er et trekk at det ikke medfølger.

Jeg vil være ganske sikker når jeg påstår at om lag 90% av de aktuelle kundene ikke trenger enda et sett øretelefoner. Synd for de siste 10% (om de ikke bruker høreaparat da), men ved å droppe øretelefonene så blir det mindre miljøavfall, og det er jo en populær greie for tiden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Selv om ikke den medfølgende film appen kan spille divx etc. kan man laste ned andre programmer som gjør at man kan se disse filmene?
Null problem. Edit: Litt sein...

 

Supert, takk for svar Knut Knudsen & MooYak. Da har jeg virkelig lyst på en 32GB versjon av denne.

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har kost meg med sony xperia tablet i ca to mnd nå, virker stabilt og solid bygget, lite med henging i menyene. Alt er bare fryd. Batteri tid er dårligere enn ipad 2. men et stort pluss er at man kan ha flere bruker profiler. Poden har en egen side med spill og you tube uten at han kan.klusse det till med instilingene. Fin å bruke på kjøkkenet, oppskrifter matprat +++ tåler en god skvett vann. .

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...