Gå til innhold

Turnering i Counter-Strike: Global Offensive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med å arrangere turneringer for nybegynnere er å finne en riktig definisjon av nybegynner. :( Hvis jeg har spilt sykt mye skytespill, men ikke vært så altfor mye borti CS så vil jeg vel påstå at jeg ikke er nybegynner i CS.

 

Støtter for øvrig utsagnet til Erlend, det viktigste er å delta og ha det morsomt :)

Lenke til kommentar

Problemet med å arrangere turneringer for nybegynnere er å finne en riktig definisjon av nybegynner. :( Hvis jeg har spilt sykt mye skytespill, men ikke vært så altfor mye borti CS så vil jeg vel påstå at jeg ikke er nybegynner i CS.Støtter for øvrig utsagnet til Erlend, det viktigste er å delta og ha det morsomt :)

 

Turneringene er for alle. Det viktigste er tross alt å delta :)

 

er enig at det viktigste er og delta, men det blir sånn at jeg ikke engang gidder og melde meg på, pga jeg kommer bare til og klare og holde meg i live i 30 sekunder...

og med nybegynner mener jeg nybegynnere generelt. jeg spiller nesten ikke pc, pga jeg synes at pc spill kvaliteten har gått ned. og når jeg først spiller spiller jeg gta, ett eller annet bilspill eller C&C generals.

Lenke til kommentar

Er veldig keen på å være med her! Spiller for tiden en del CSS (Siden teamet mitt ikke vil gå over til CSGO) men har mest lyst til å spille skikkelig på CSGO!

 

Så det jeg er på jakt etter er et Team å spille med!

 

Legg meg til på steam hvis noen vil spille!

 

Steam username: eivindf

Endret av Furuberg.aRx
Lenke til kommentar

Jeg vil si sannsynligheten er høyest for å kunne trekke med seg en premie om man spiller et helt nytt spill, selv om man ikke er kjempeflink. Som Erlend nevner, så vil det bli trukket ut mindre premieringer.

 

Men for å snu på flisa, hva om man sitter og titter på streamen og tenker "de der kunne jeg slått", og så har man ikke prøvd engang? Hvor kjipt er ikke det.. :)

 

Så grip sjangsen folkens, man vet aldri hva som venter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...