Gå til innhold

Her er oktobermobilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desire X føler jeg skuffer. Den klarer ikke å leve opp til den første generasjonen. Synd, for jeg savner virkelig den første Desire. Den var jo nesteb overlegen alt på markedet, den nye er ikke det.

 

 

Og Galaxy camera skulle virkelig ha hatt ringemulighet. Da hadde samsung virkelig satt i gang kamera kappløpet på mobil (jada, vet at nokia har en med 41 mp eller noe)

Lenke til kommentar

Må le litt når dere skriver

Prislappen ligger på drøye 4600 kroner,
om Note II mens i iPhone 5 testen kan jeg ikke se at dere komenterer prisen når den er på 4990,- 16gb og 5990,- 32gb (testet).

 

Note II koster da ikke stort mer enn S III. Førstnevnte er blant annet større, raskere og mer minne.

 

Note (I) kostet forsåvidt 5500,- da den kom i fjor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PantZman: I denne artikkelen oppgir vi prisene på alle produktene der vi vet den. Brukt i denne typen sammenheng er "drøye" synonymt med "i overkant av". Det er på ingen måte en henvisning til at prisen er drøy.

 

æspen: Som du sier er 4G mange ulike teknologier. Derfor er det ekstra viktig å oppgi hvilken teknologi vi snakker om når vi nevner det. Det hadde kanskje blitt mer presist om vi hadde omtalt den som noe i retning av "4G-teknologien LTE", eller liknende - slik at det blir tydelig at LTE er en av flere slike teknologier.

 

spitfire: Kiriev kom meg i forkjøpet. Pressekonferansen ble annonsert rett etter at artikkelen ble skrevet. Av og til faller produkter mellom to stoler - det er spesielt typisk for produkter med mye hemmelighold. Vi ser akkurat det samme nå med Windows Phone 8-mobilene, som vi ikke helt vet når kommer, men som plutselig kan være blant oss :)

 

Lenke til kommentar

 

PantZman: I denne artikkelen oppgir vi prisene på alle produktene der vi vet den. Brukt i denne typen sammenheng er "drøye" synonymt med "i overkant av". Det er på ingen måte en henvisning til at prisen er drøy.

 

Moin foult tzhen.

*glir elegant tilbake til den mørke hullet han kom fra"

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...