Gå til innhold

– Over hundre utviklere jobber nå på Titan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert dette tiårets største skuffelse, sammen med diablo 3 :p

 

Har ikke spesielt høye forhåpninger til prosjektet jeg heller. Greit nok at det ikke skal være WoW 7.0, men det er fremdeles de samme folkene som sitter øverst og skal ha produkter som massene kan kaste seg ukritisk over.

Lenke til kommentar

den enorme suksessen til wow må ha vært at det for mange føltes som "å komme hjem" med tanke på warcraft franchisen som eksisterte fra før og la grunnmuren for wow. Er veldig spent på hva rammen rundt titan blir!

 

Likevel litt skeptisk med tanke på hvor skuffet jeg ble av d3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Blizzard-sjegen" Antar det er Sjefen som er ment her ^^

 

 

Av det jeg har hørt noe om tidligere så blir TITAN basert på noe post-apokalyptisk, noe jeg inderlig ikke håper det blir...

 

Nei, det skal være Blizzard-skjøgen.

 

(Neida, du ha selvfølgelig helt rett. Lei slurvefeil som skal fikses sporenstreks. Takk!) :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha elsker hvordan folket et skuffa over diablo 3 fordi det ble så over hypa. Men jeg likte faktisk diablo 3, spillte det i 38 timer og orka rett og slett ikke mer. Kanke si at du ble skuffa over et spill når du har spillt det 50 timer + +. Eller så er du ganske skuffa med fortsatt ivrig..er litt weird.

 

MEN..tror at Titan kan bli bra men kommer helt ann på hva det handler om etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blizzard har blitt for mainstream etter WoW suksessen. Warcraft 3 var det siste store spillet de lagde før det gikk nedover. WoW vanilla var et bra spill, men man kunne allerede se derfra hvilken retning Blizzard kom til å kjøre. Personlig synes jeg Blizzard er best når de har fokuset på dystre, voksene og intelligente historier som ikke prøver å appelere til alt fra tiåringer til førtiåringer.

 

Jeg synes de gikk i riktig retning med Starcraft 2, men ble svært skuffet over hvor ufattelig dårlig Diablo 3 var. Håper bare ikke de bra anmeldelsene og gode salgstall spillet fikk har overbevist dem om at de bør kopiere Diablo 3 sine ideer over til Titan.

 

Men som sagt har de store hjernene som gjorde Blizzard kjent forlatt skuten for lenge siden, og et merkenavn er kun så god som de som styrer den.

 

Uansett håper jeg Titan vil ha følgene fokus:

 

*En voksen og intelligent historie

*Fokus på realisme og en verden man kan ta seriøst

*Man kan ha fantasy, men kutt ut mange av de barnslige fantasy aspektene man ser så ofte i dagens RPG.

*Ikke gjør det om til et grinde spill

*Helst 18-års grense

*Ikke for cartoony grafikk

*Ikke et moderne spill med skytevåpen og lasere.

*En ny verden hvor man får den samme epic følelsen man fikk da man spilte World of Warcraft for første gang da det var nytt.

 

Man har da lov til å drømme? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må spøøre om det skjermbildet du har lagt ved. Det var et utrolig flott interface! Hvilke addons har du brukt her?

 

Er ikkje sikkert det er hans eige interface. Synest uansett det var ganske dårleg plassutnytting nedst.

 

 

*En ny verden hvor man får den samme epic følelsen man fikk da man spilte World of Warcraft for første gang da det var nytt.

 

Dette kan sikkert mange stille seg bak, men eg er usikker på korleis dei skal få det til utan eit teknologisk kvantesprang. Vi har liksom ... "Sett alt" no.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg må spøøre om det skjermbildet du har lagt ved. Det var et utrolig flott interface! Hvilke addons har du brukt her?

Hei, det er jeg som spiller der. Det er lenge siden jeg har spilt WoW nå, men jeg tok en titt i den gamle addon-katalogen min. UI-et er nok i hovedsak bygd rundt SpartanUI.

 

 

Er ikkje sikkert det er hans eige interface. Synest uansett det var ganske dårleg plassutnytting nedst.

Tror det var temmelig effektiv utnyttelse i bunnen av skjermen i grunn. Seks bars tilgjengelig temmelig sentralt, så hadde jeg nok diverse info på hver side av panelene. Ser jeg hadde Spell Timer nederst til høyre, hva som var til venstre kommer jeg ikke på i farten. Fungerte godt for Warrior/Warlock i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Blizzard har blitt for mainstream etter WoW suksessen. Warcraft 3 var det siste store spillet de lagde før det gikk nedover. WoW vanilla var et bra spill, men man kunne allerede se derfra hvilken retning Blizzard kom til å kjøre. Personlig synes jeg Blizzard er best når de har fokuset på dystre, voksene og intelligente historier som ikke prøver å appelere til alt fra tiåringer til førtiåringer.

 

Jeg synes de gikk i riktig retning med Starcraft 2, men ble svært skuffet over hvor ufattelig dårlig Diablo 3 var. Håper bare ikke de bra anmeldelsene og gode salgstall spillet fikk har overbevist dem om at de bør kopiere Diablo 3 sine ideer over til Titan.

 

Men som sagt har de store hjernene som gjorde Blizzard kjent forlatt skuten for lenge siden, og et merkenavn er kun så god som de som styrer den.

 

Uansett håper jeg Titan vil ha følgene fokus:

 

*En voksen og intelligent historie

*Fokus på realisme og en verden man kan ta seriøst

*Man kan ha fantasy, men kutt ut mange av de barnslige fantasy aspektene man ser så ofte i dagens RPG.

*Ikke gjør det om til et grinde spill

*Helst 18-års grense

*Ikke for cartoony grafikk

*Ikke et moderne spill med skytevåpen og lasere.

*En ny verden hvor man får den samme epic følelsen man fikk da man spilte World of Warcraft for første gang da det var nytt.

 

Man har da lov til å drømme? :)

 

Signed for det

Lenke til kommentar

Tror det var temmelig effektiv utnyttelse i bunnen av skjermen i grunn. Seks bars tilgjengelig temmelig sentralt, så hadde jeg nok diverse info på hver side av panelene. Ser jeg hadde Spell Timer nederst til høyre, hva som var til venstre kommer jeg ikke på i farten. Fungerte godt for Warrior/Warlock i alle fall. :)

 

Såg i grunn ikkje at det var noko på høgre og venstre side. Om det var ting der, så var det ikkje så dårleg utnytta likevel. :p

 

Har aldri forstått vitsen med UI som plastrer teksturer over halve skjermen for så å ikkje ha funksjonar der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...