Gå til innhold

Nye sprell frå Banjo Kazooie-utviklarar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En spirituell oppfølger/videreføring av Banjo-Kazooie vil ikke bare mest antagelig være et knallspill om det er lagd av flere av de samme menneskene, men også forhåpentligvis sette plattformspill på agendaen igjen. Fuglene vet hvor mange timer jeg har brukt i de spillene. Bare synd at Microsoft, som sitter med B-K-lisensen, mest antagelig aldri vil bruke den igjen etter at Nuts&Bolts solgte slik det gjorde.

Lenke til kommentar

Endelig! Da jeg leste navnet "Grant Kirkhope" ble jeg gira med en gang. Jeg forventer ikke et Banjo Kazooie til. Men så lenge de klarer å få fram den samme særegne følelsen som de klarte i Banjo Kazooie og Tooie er jeg ganske fornøyd.

Gleder meg veldig over at Grant og Steven faktisk prøver, i forhold til Microsoft.

 

Godt å se at det fortsatt er liv i Rare veteranene :D

Lenke til kommentar

Håper på Banjo remake i HD. Jeg husker å ha spilt det på GBA og det spillet var ekstremt morsomt. Om man kunne ha hatt HD remake av alle de tidlige versjonene så hadde detta blitt kjøpt inn rimlig fort

Det finnes da allerede? Mener XBL-utgaven jeg kjøpte for noen år siden hadde HD-grafikk.

 

Nuts & Bolts var sinnsykt awesome!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...