Gå til innhold

Supertilbud på Android-apper nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har beyttet meg av dette, mange bra apps, men det startet vel i går?

Jeg fant tilbudet på onsdag kveld. Det ser ut at til at utvalget varieres fortløpende. Har hamstra en god del nå. Hadde ikke kjøpt World of Goo, for eksempel, som jeg har hørt mye bra om. Fant også Ocean HD, en live wallpaper som jeg har blitt helt forelsket i. Endelig noe som er verdig skjermen til S3 :D

 

Lenke til kommentar

Jepp, det begynte på onsdag, noe som samtidig får meg til å lure på hva i huleste Amobil driver med. Dere publiserer nyheter flere dager senere enn alle andre, og når dere publiserer noe så er det av varierende kvalitet. Jeg forventer at norges største mobilside klarer å snappe opp en nyhet som denne og publisere en kort notis, men det virker som om dere sitter på kontoret og venter på å få nyhetene servert. Det er da ikke rart at dere ligger mange dager og noen ganger uker bak resten av bransjen. Jeg har ingen grunn til å lese Amobil lenger da alt som publiseres her har jeg allerede lest - for en uke siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig, LordManhattan. Jeg sjekker Market/Play flere ganger daglig, så jeg oppdaget nok kampanjen maks 3 timer etter at den startet (har forstått det sånn at endringer stort sett skjer om morgenen/formiddagen i USA, altså sånn rundt kl 16-17-18-19 norsk tid). Jeg vet jo ikke hva slags arbeidstid de ansatte i amobil har, men det burde være mulig å få sjekket Market/Play hvertfall to ganger daglig, og lage en nyhet om det har skjedd noe nevneverdig..

 

post-229458-0-72987500-1348923283_thumb.pngpost-229458-0-35085500-1348923289_thumb.pngpost-229458-0-67083000-1348923294_thumb.png

 

"Redaktørenes valg" har jo fått en real ansiktsløft for ikke så altfor lenge siden, og det har også dukket opp en "anbefalt for deg"-kategori basert på app'er man har (hatt) installert.. Og det kunne jo gitt to ekstra nyhetsartikler i en ellers rolig uke med lite nytt..

 

Jeg leste på utenlandske sider at den nåværende kampanjen skulle vare i fem dager, så jeg tror det kommer nye tilbud rundt klokken 18 i dag, og klokken 18 i morgen.. Ellers registerer jeg jo at flere av app'ene som nå er på tilbud nå også var på tilbud i desember i fjor, og det er jo ikke så spennende med kampanjer på app'er man allerede har.

 

 

Jeg lurer jo litt på hva "25 milliarder nedlastninger" innebærer. Inne på "Mine apper" på Market/Play står det at jeg har litt over 100 app'er installert. I tillegg er det nok 200 app'er jeg har hatt installert, og deretter fjernet. Dette blir jo 300 til sammen.

 

Men, jeg antar at det i snitt kommer 1 oppdatering om dagen til disse 100 app'ene jeg har installert. Tar vi med i beregningen at jeg har brukt Android i halvannet år, så blir jo dette 500 nedlastninger, i tillegg til de 300.

 

I tillegg har jeg eksperimentert litt med forskjellige ROMs, så jeg har flere ganger lastet ned alle app'ene på nytt igjen etter ha startet med "blanke ark". Om vi nå sier at jeg har gjort dette 5 ganger, så blir jo det ytterligere 500 nedlastninger. Så, står jeg for 300, 800 eller 1300 av disse 25 milliardene med nedlastninger?

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar
...veldig mye tekst...med "blanke ark". Om vi nå sier at jeg har gjort dette 5 ganger, så blir jo det ytterligere 500 nedlastninger. Så, står jeg for 300, 800 eller 1300 av disse 25 milliardene med nedlastninger?

Oppdateringene er ikke nedlastninger, det er oppdateringer.

Nye nedlastninger på samme konto telles nok som nye nedlastninger.

Lenke til kommentar

Oppdateringene er ikke nedlastninger, det er oppdateringer.

Nye nedlastninger på samme konto telles nok som nye nedlastninger.

 

Oppdateringene er jo like fullt en nedlastning av en .apk-fil fra Google's servere til en Android-enhet.. Syns bare at Google skulle kommet med litt mer detaljer rundt tallet "25 milliarder", ettersom det kan tolkes på flere ulike måter.. Men det spiller jo ingen rolle til syvende og sist, hehe..

 

Ellers vil jeg bare raskt nevne at Nova Launcher Prime har vært på tilbud siden i går ettermiddag, så om noen vil sikre deg den launcher'en til kr 1,50, så er det kun noen få timer igjen. Jeg kjøpte den selv om jeg bruker Apex Launcher, det er jo ikke umulig at Nova passerer Apex i brukervennlighet og funksjonalitet i fremtiden. En investering til kr 1,50, folkens! :p

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...