Gå til innhold

AMD letter på sløret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

]Ja, for en som sitter på en Intel prosessor og spiller BF3 har jo sikkert ikke et dedikert grafikkort.....

 

Du misser poenget med et par mil her. Poenget med disse produktene fra AMD er jo faktisk å gi mulighet til å spille spill uten dedikert grafikkort.... (Dermed testes de også mot tilsvarende løsninger)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du linket inn M-cpuene, men pastet for desktop. Jeg synes denne var nyttig, for jeg tenker på min neste htpc.

 

Wops, satt med begge artiklene oppe. Retta på nå :)

 

...

Ja, for en som sitter på en Intel prosessor og spiller BF3 har jo sikkert ikke et dedikert grafikkort.....

 

Tror du missa poenget med Trinity. De skal i alle fall ikke konkurrere med kraftig dedikert grafikk - det går ikke til en tredjedel av prisen. Og langt fra alle som vil spille BF3 har tenkt til å bygge seg en spill-PC.

 

Ikke alle har budsjett til å kjøpe det beste og nyeste, og da ser jeg få grunner til å gå for intel med integrert grafikk.

 

Har ikke satt meg helt inn i AMD sine APUer, men får man samme ytelse i spill om man putter en slik inn i en ultrabook (om det er mulig)?

Ultrabook er et Intel-trademark, så ultrabook vil du i tilfelle ikke kunne kalle det. Problemet blir å få lavt nok strømforbruk. AMD har at liknende konsept på gang, Ultrathin, men igjen spørs det hvor mye ytelse de må kutte for ikke å lage mer varme enn en så tynn maskin klarer ta unna.

Endret av hlnd
Lenke til kommentar

Anandtech har som vanlig en fin gjennomgang, med benchmarks som ikke er produsert av AMD, i motsetning til de som legges fram i denne artikkelen. Sammenlikna med Intel, ser dette veldig bra ut.

 

50167.png

 

Ja, for en som sitter på en Intel prosessor og spiller BF3 har jo sikkert ikke et dedikert grafikkort.....

 

Poenget er jo nettopp at du vil trenge det kun med intel 3770k (37 fps) men ikke med amd 5800k (58 fps) :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...