Gå til innhold

– Bungie likte ikke at vi jobbet på Halo Wars (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Bungie syntes at dette var prostituering av serien så lurer jeg på hva de synes om 343i og hva de gjør med Halo 4 nå.

 

Uansett så er det jo forståelig at Bungie ikke likte at de tuklet med deres unge. Blir også litt irritert når jeg hører at spillet kunne vært bedre om det ikke hadde vært for Halo, det var jo ikke det som gjorde spillet bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis Bungie syntes at dette var prostituering av serien så lurer jeg på hva de synes om 343i og hva de gjør med Halo 4 nå.

 

Uansett så er det jo forståelig at Bungie ikke likte at de tuklet med deres unge. Blir også litt irritert når jeg hører at spillet kunne vært bedre om det ikke hadde vært for Halo, det var jo ikke det som gjorde spillet bra.

 

Går nok greit for Bungie at 343i utvikler Halo historien videre, de valgte vel selv å forlate Microsoft og Halo. I tillegg synes de det var prostituering av serien fordi den eneste grunnen til at Microsoft ville ha Halo med i spillet var at selv om de syntes det var et godt spill, var de ikke sikre på at spillet ville selge godt nok, og presset Ensemble til å legge det inn i Halo verdenen.

 

Hvor har du hørt at spillet hadde vært bedre om det ikke hadde vært for Halo? Trodde bare det hadde blitt releaset tidligere hvis de ikke hadde måtte lagt spillet inn i Halo universet. Synes forsåvidt at Halo Wars er et av de beste, om ikke det beste RTS'et på konsoll.

Lenke til kommentar

Hvor har du hørt at spillet hadde vært bedre om det ikke hadde vært for Halo?

Tolket bare sitatet om at spillet ikke ble helt det Ensemble ønsket dithen at spillet kunne vært bedre uten Halo. Mulig jeg misforstod. Uansett enig i det er det beste RTS-spillet på konsoll, og et eksempel på at det kan gjøres bra.

 

Dessuten tenkte jeg mer på gameplay enn historie angående 343i.

 

Lenke til kommentar

Hvis Bungie syntes at dette var prostituering av serien så lurer jeg på hva de synes om 343i og hva de gjør med Halo 4 nå. Uansett så er det jo forståelig at Bungie ikke likte at de tuklet med deres unge. Blir også litt irritert når jeg hører at spillet kunne vært bedre om det ikke hadde vært for Halo, det var jo ikke det som gjorde spillet bra.

 

Hva de gjør med Halo 4? Et spill som kommer til å bli milevis bedre enn Reach.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

tja, halo wars kunne gjort det riktig bra, bare synd det kom på feil plattform. savner igrunn ensemble studios og rts spillene deres. age of empires og empire earth er noe av det beste som har kommet på pc av rts

Lenke til kommentar

 

 

At de har med elementer fra andre skytespill er ikke nødvendigvis negativt. Det vil uansett være mulig å slå av alt av armor abilities, perks etc. MLG playlisten blir sikkert bra. ;]

Jeg håper det blir bra i alle fall. Foretrekker langt på vei at alle starter likt, og at våpnene ligger rundt omkring på brettet. Satser på at det er mange spillelister som er mer tilpasset denne spillestilen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns jeg leste tilbake i tid at Bungie selv ønsket Halo 3 skulle være det siste spillet i halo-serien, noe som nå da ikke blir saken...

 

Bungie hadde skrevet under en kontrakt med Microsoft hvor de sa at de skulle lage 2 til før de kunne bryte 1. party kontrakten. Da valgte de å utvikle ODST, mens Reach allerede var godt i gang.

 

Merk at store spill har 3 års utviklingstid.

Lenke til kommentar

Har spilt ett par minutter av Halo 1, ett par timer av Halo 2, kjøpt og runna ( dessverre ) Halo 3. Halo ODST sugde nesten hardere enn twilight og halo reach va møkk. Halo e akkurat det EA faktisk e på utgikk etter. Noe som e ræva i single player og som satser ALT på online. Håper Halo sin glanstid snart er over. Half Life er 1.0000.000000 .-.-.- Uendelig mange ganger bedre enn Halo noen gang kan drømme om å være. Trur ikke engang Konami ilag med Hideo Kojima ( min helt innen spillutvikling ) kunne klart å få halo til å bli bedre eller for den sags skyld verre.

Lenke til kommentar

Har spilt ett par minutter av Halo 1, ett par timer av Halo 2, kjøpt og runna ( dessverre ) Halo 3. Halo ODST sugde nesten hardere enn twilight og halo reach va møkk. Halo e akkurat det EA faktisk e på utgikk etter. Noe som e ræva i single player og som satser ALT på online. Håper Halo sin glanstid snart er over. Half Life er 1.0000.000000 .-.-.- Uendelig mange ganger bedre enn Halo noen gang kan drømme om å være. Trur ikke engang Konami ilag med Hideo Kojima ( min helt innen spillutvikling ) kunne klart å få halo til å bli bedre eller for den sags skyld verre.

 

Lyste jo ikke akkurat "jeg spiller xbox" av den kommentaren. Er ikke nok å bare spille et par minutter av et spill før du vet om det er bra eller dårlig. For all del, om du mener Halo er dårlig har du lovt til det, men vanskelig å ta deg seriøst når du skriver en post på en nyhet om Halo wars. Halo var en revolusjon på konsoll fps, og har en historie med godt innhold, i stedet for bare action, action og litt mer action som CoD og BF3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...