Gå til innhold

Endelig har BlackBerry blitt stilig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer av og til hvem vi skal "høre på"?!

 

Til tross at BlackBerry-telefonene har den heftigste mobile sikkerheten du kan oppdrive, har det manglet en hel del på brukervennlighet i forhold til de to største

 

http://www.digi.no/902859/iphone-4s-og-galaxy-s-iii-knekket ;

 

Ifølge Pol er iPhone den mest avanserte mobilen på markedet når det gjelder sikkerhet, noe som er årsaken til at gruppen valgte nettopp denne. Han forteller at BlackBerry mangler mye av den sikkerhetsfunksjonaliteten som iOS har. Han mener at også Android er langt sikrere enn BlackBerry.

Lenke til kommentar

Forresten, hvor insisterer dere fortsatt på å kalle et operativsystem for "menyene". Er demografien for artiklene, min pensjonerte mor og hennes venner ...?

 

"PlayBook hadde nemlig en av de aller beste brukeropplevelsene vi har vært borti i menyene".

 

- Hva med resten av (OPERATIV)SYSTEMET, gav det en like god brukeropplevelse som menyene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Autodidact:

BlackBerry Messenger er et av de mest gjennomsikrede systemene for kommunikasjon som er i bruk i dag. Det er meget mulig at andre aspekter ved telefonen ikke er akkurat like sikre.

 

Ellers stiller jeg meg litt usikker til Pols kontakt med grasrota når han sier dette:

"Det er viktig at folk, spesielt næringslivet, forstår at mobile enheter aldri bør brukes til viktig arbeid, sier Pol, som spesifikt advarer toppledere mot å drive med e-post eller noe annet av verdi på en iPhone eller en BlackBerry."

 

Angående menyer vs. OS er det nøyaktig det vi sier. Det er menyene som er gode - i PlayBook er det resten av operativsystemet som ikke er godt.

Lenke til kommentar

Merkar meg at det forfattaren nemner om PlayBook ser ut til å vera basert på den originale anmeldelsen på amobil av PlayBook OS !, som sidan den gong har blitt oppdatert til 2.0.

 

Eigen e-postklient er no på plass, med støtte for sosiale nettverk i klienten. Det er også støtte for Android apps. 16gb-versjonen er i skrivande stund tilgjengeleg til rett over 1000-lappen, og blir etter alt og dømme oppdatert til BB10 når den tid kjem. Ein ny test hadde vore veldig interessant...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...