Gå til innhold

Husker du Betrayal at Krondor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt merkelig måte å gjøre det på. Det blir litt for forsiktig og usikkert til at jeg gidder å melde meg inn, og jeg spilte BAK flittig i min ungdom. Og leste alle bøkene.

 

Tror ikke det hadde vært noe stress å bare fyre opp en Kickstarter med et noenlunde realistisk mål og sett hvordan det ble mottatt. Tror ikke BAK har helt den samme tilhengerskaren som Project Eternity har, så $1m blir kanskje litt håpefullt.

Lenke til kommentar

200$ er i meste laget for meg, men må nok underskrive uansett. Kan nok overtale/presse noen andre til å bidra på en eventuell Kickstarter tross alt. :p

 

Et par relevante Codex-kommentarer fra Neal Hallford:

And RE the $200 comment. You aren't obligated when you sign the petition to do anything. It's purely a petition site. But what I'm looking for right now are the hyper motivated people who loved the original game, and who will be willing to either donate themselves or who are dedicated enough to say "I'll personally take responsibility to raise $200 for the cause". So that means, getting ten friends to donate $20 bucks, or a hundred friends $1 a piece. Getting us to the final goal is going to be a very tough hill to climb, so we'll need to know we at least have a core of people who will be out there banging the drum hard for us.

 

Noone said anything about it being a marketing study. This is just a simple "hey, can we even get 5,000 people to bother to go over and sign the petition". If we can't, then it isn't even worth trying to start the formal design and launch the Kickstarter campaign. Just the creation of a serious Kickstarter launch is a lot of time and an modest outlay of cash. This is just a quick barometer for us to see if there's real interest out there.
Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

God historie, bra kampsystem, karakterutvikling, 3D grafikk. Det var absolutt noe av det beste, om ikke det beste spillet da det kom ut. Synd at Betrayal in Antara var slik en nedtur.

 

Overrasket at ikke flere RPGer bruker lignende kampsystem. Det minner vel egentlig mest om Heroes of Might and Magic, men egner seg svært godt til RPGer.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...