Gå til innhold

Prøv The Secret World gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.

 

Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

"En sten kan ikke flyve. Mor Nille kan heller ikke flyve. Ergo er Mor Nille en sten"
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.

 

Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

Kan jo tenkes at han tenkte på månedsavgiften og ikke prisen for kjøp... For min del er det fullstendig uaktuelt å betale månedsavgift for å spille et spill. Det er jeg ferdig med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.

 

Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

Nei.

 

 

(Er vel en 5-6 spill til på den listen nå, men poenget er der.)

 

Pluss en hylle full av 360, Wii og 3DS spill.

 

 

 

Jeg bare nekter å betale en merkbar sum for å få lov til å spille et spill jeg allerede har betalt 400 kroner for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.

 

Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

Nei.

 

 

(Er vel en 5-6 spill til på den listen nå, men poenget er der.)

 

Pluss en hylle full av 360, Wii og 3DS spill.

 

 

 

Jeg bare nekter å betale en merkbar sum for å få lov til å spille et spill jeg allerede har betalt 400 kroner for.

Jeg har også en "mappe" for Crap. :)

Lenke til kommentar

Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.

 

Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

Nei.

 

 

(Er vel en 5-6 spill til på den listen nå, men poenget er der.)

 

Pluss en hylle full av 360, Wii og 3DS spill.

 

 

 

Jeg bare nekter å betale en merkbar sum for å få lov til å spille et spill jeg allerede har betalt 400 kroner for.

 

Er du idiot? Spillet får nytt innhold via patches, samt noe må dekke serverkostnader etc.

 

MMO's er neverending, og dermed ikke for alle.

Lenke til kommentar

Aldri. Noensinne. Skal jeg betale månedlig for et spill! Det er ikke verdt det! Liker F2P, håper de kaster seg på dette konseptet!

 

Jo det er det. Har prøvdt "alt" av både f2p og p2p mmos og kvaliteten på p2p er mye høyere ennn f2p. For meg har de gitt en mye bedre opplevelse å spille p2p mmos. Ikke minst på grunn av community.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aldri. Noensinne. Skal jeg betale månedlig for et spill! Det er ikke verdt det! Liker F2P, håper de kaster seg på dette konseptet!

 

Du liker Pay 2 Win mener du? MMO's der man kan kjøpe seg fordeler for ekte penger er uaktuelt for meg.

 

Det er klart at det finnes unntak, men de vil nok slite økonomisk.

 

Greit å betale 100 kroner for å se en film på 2 timer, men 100 kroner for å spille så mye man gidder en måned er uaktuelt...

 

Ja det er hykleri. Hadde det vært snakk om hundrevis eller tusenvis i mnd kunne jeg ha forstått det.

 

100kr i måneden? Det er bare dyrt for navere og pirater...

 

MMO's er ikke spill du spiller i noen dager og så hopper på neste spill. De kan vare i årevis, men det er selvsagt ikke noe for alle...

 

Aldri. Noensinne. Skal jeg betale månedlig for et spill! Det er ikke verdt det! Liker F2P, håper de kaster seg på dette konseptet!

 

Jo det er det. Har prøvdt "alt" av både f2p og p2p mmos og kvaliteten på p2p er mye høyere ennn f2p. For meg har de gitt en mye bedre opplevelse å spille p2p mmos. Ikke minst på grunn av community.

 

Riktig. F2P tiltrekker kids og andre folk som skaper misnøye og et dårlig miljø.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Aldri. Noensinne. Skal jeg betale månedlig for et spill! Det er ikke verdt det! Liker F2P, håper de kaster seg på dette konseptet!
Du liker Pay 2 Win mener du? MMO's der man kan kjøpe seg fordeler for ekte penger er uaktuelt for meg.Det er klart at det finnes unntak, men de vil nok slite økonomisk.
Greit å betale 100 kroner for å se en film på 2 timer, men 100 kroner for å spille så mye man gidder en måned er uaktuelt...
Ja det er hykleri. Hadde det vært snakk om hundrevis eller tusenvis i mnd kunne jeg ha forstått det.100kr i måneden? Det er bare dyrt for navere og pirater...MMO's er ikke spill du spiller i noen dager og så hopper på neste spill. De kan vare i årevis, men det er selvsagt ikke noe for alle...
Aldri. Noensinne. Skal jeg betale månedlig for et spill! Det er ikke verdt det! Liker F2P, håper de kaster seg på dette konseptet!
Jo det er det. Har prøvdt "alt" av både f2p og p2p mmos og kvaliteten på p2p er mye høyere ennn f2p. For meg har de gitt en mye bedre opplevelse å spille p2p mmos. Ikke minst på grunn av community.
Riktig. F2P tiltrekker kids og andre folk som skaper misnøye og et dårlig miljø.

 

Hva med Guild Wars 2, en gangs beløp - og et knall godt spill som har fantastisk grafikk og system :)

Og det handler om samarbeid fra første stund :)

Lenke til kommentar

Hva med Guild Wars 2, en gangs beløp - og et knall godt spill som har fantastisk grafikk og system :)

Og det handler om samarbeid fra første stund :)

 

Engangsbeløp er i hvertfall bedre enn 100% F2P. Men jeg skjønner ikke hvordan de skal få råd til å gi ut kontinuerlige oppdateringer samt drifte serverne sine.

 

Regner med de bruker "mikro"transaksjoner av noe slag. Kudos om det ikke er noe Pay2Win..

Lenke til kommentar

Er du idiot? Spillet får nytt innhold via patches, samt noe må dekke serverkostnader etc.

 

MMO's er neverending, og dermed ikke for alle.

 

Er det strengt tatt nødvendig å kalle folk for idiot på denne måten?

 

Føler du at det bidro noe til det ellers så konkrete argumentet ditt?

 

Hvilken måte skulle jeg ha brukt til å kalle han idiot?

Lenke til kommentar
Dette høres bra ut, noe å gjøre sammen med et par kompiser i høstferien. Men jeg nekter å betale for å spille, så da får jeg vente på en eventuell gratisløsning.
Nekter du å betale for mat på rema også da? Regner med du er pirat ja...

 

Hvordan skal du bli en pirat i en Rema butikk? Du kopirer heller ikke melken så melken blir x2. Er du helt på jordet eller?

 

Jeg betaler det jeg vil for et spill, er det gratis eller ikke. Pirat om jeg vil, men å si at folk er pirater med engang fordi de ikke gidder å støtte et teit norsk selskap som egentlig ikke klarer noe selv uten støtte ifra norske stat så kan man begynne.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Engangsbeløp er i hvertfall bedre enn 100% F2P. Men jeg skjønner ikke hvordan de skal få råd til å gi ut kontinuerlige oppdateringer samt drifte serverne sine.Regner med de bruker "mikro"transaksjoner av noe slag. Kudos om det ikke er noe Pay2Win..

 

Akkurat samme modell som med Guild Wars. Hver år fra nå av kommer en expansion pack ut. Det i seg selv vil lønne seg for selskapet.

 

Mikrotransaksjoner er av to typer: kosmetikk og inventory slots/character slots. Ikke noe pay to win her.

 

Det første spillet Guild Wars tjente inn mye uten månedsavgift, faktisk så mye at utviklere tok seg god tid å utvikle og polere GW2.

 

Jeg tipper at servekostnader har gått ned i forhold til det de var for 10 år tilbake, så det er sikkert ikke så store utgifter at hver person må ut med en hudrelapp i måneden for å dekke det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...