Gå til innhold

League of Legends-gjengen vil belønne god oppførsel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid noe å rapportere folk for i LoL virker det som. Gjør du et dumt valg er du noob, og da får du selvfølgelig høre det. Om du da velger å ignorere dette, og bare fortsette å spille videre, ja da kommuniserer du ikke med teamet.

 

Også mange tenåringer som tror man blir bannet fordi man reporter deg. Nå har heldigvis Riot logger over alle som blir rapportert, og ofte viser det nok seg at det er han som rapporterer som har en idiotisk holdning.

 

Å reporte noen for å ikke være god i spillet, og spesielt i normal games, er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti. Må være lov å ha et dårlig game, eller å ikke være god. Er så "elitist" holdning blant alle, og alle er selvfølgelig verdens beste i detta spillet.

Lenke til kommentar

"og gjør det hele litt mer trivelig enn det behøver å være."

Hmm...

 

LoL, av alle onlinespill jeg har spilt, har det verste miljøet. CoD, 10+mmo's, Counter Strike, mm. de har og mye ragekids, men LoL klarer enda å sette nye lavmål. Spiller det sjeldnere og sjeldnere, da bare med folk jeg kjenner på laget.

LoL minner meg om en dokumentar hvor de lot en haug med fjortisser være alene i et hus et par dager. Det gikk raskt i dass...

Får prøve Dota2. :-)

Lenke til kommentar

"og gjør det hele litt mer trivelig enn det behøver å være."Hmm...LoL, av alle onlinespill jeg har spilt, har det verste miljøet. CoD, 10+mmo's, Counter Strike, mm. de har og mye ragekids, men LoL klarer enda å sette nye lavmål. Spiller det sjeldnere og sjeldnere, da bare med folk jeg kjenner på laget.LoL minner meg om en dokumentar hvor de lot en haug med fjortisser være alene i et hus et par dager. Det gikk raskt i dass... Får prøve Dota2. :-)

 

trur du virklig dota2 lbir bedre? orginale dota og HoN var jo like forferdlig

 

er mer folk må forvente skitsnakk og lære /ignore er gudsgave

Lenke til kommentar

Om denne teorien fungerer i praksis kommer det til å bli fantastisk, om folk får "thumbs up" for å oppføre seg, og det gir "ærespoeng" og dette systemet blir brukt for at gamesearcheren plasserer folk som kan oppføre seg i et game, og folk som ikke kan oppføre seg i et annet, så får jo alle det som de vil :p

Lenke til kommentar

" Alle som har pludret litt med MOBA-sjangeren vet at alt ikke bare er fryd og gammen når det kommer til å forholde seg til andre spillere. Anklager om juks, nybegynnernykker og homofobe og rasistiske bemerkninger hagler i annenhver kamp, "

 

erhm, jeg spiller 90% MOBA spill, siste 10% går i MMORPG/FPS/RPG spill, som jeg vanligvis ikke spiller så veldig lenge.

 

Uansett! jeg føler jeg kan trygt si at dette skjer VÆRT game, på minst 1 av lagene, MOBA spillerne er de værste syterne, jeg merker på meg selv også, jeg er vanligvis en ganske hyggelig person, men jeg skulle gjerne slått armen igjennom skjermen noen ganger når ser chatten inne på DotA 2 games.

 

Hva det er som får oss til å være litt ekstra hissige i denne sjangeren?

 

litt off-topic kanskje :) men DÅRLIGERE TAPERE SKAL DU LETE LENGE ETTER ;)

Lenke til kommentar

Det er alltid noe å rapportere folk for i LoL virker det som. Gjør du et dumt valg er du noob, og da får du selvfølgelig høre det. Om du da velger å ignorere dette, og bare fortsette å spille videre, ja da kommuniserer du ikke med teamet.Også mange tenåringer som tror man blir bannet fordi man reporter deg. Nå har heldigvis Riot logger over alle som blir rapportert, og ofte viser det nok seg at det er han som rapporterer som har en idiotisk holdning.Å reporte noen for å ikke være god i spillet, og spesielt i normal games, er noe av det mest idiotiske jeg har vært borti. Må være lov å ha et dårlig game, eller å ikke være god. Er så "elitist" holdning blant alle, og alle er selvfølgelig verdens beste i detta spillet.

 

 

Selvfølgelig er det alltid noen å rapportere. Matchene er avhengig av hver eneste spiller.

 

Og det å rapportere noen for unskilled vil ikke føre til ban, men mer at Riot sjekker om du ligger på riktig ELO (normal games har også ELO), og deretter stille den hvis du failer.

- I tillegg, hvis det bare er _et_ dårlig game, så er det vel faen meg ikke farlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...