Gå til innhold

PC-er er ikke lenger dominerende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pc-markedet vil nok også få seg en knekk når den nye konsol-generasjonen kommer, desverre.

Pc som en stasjonær kraftbombe vil det vel bli mindre og mindre av, hvertfall i det private, om jeg tipper riktig.

 

Det jeg vet 100% sikkert er at jeg alltid kommer til å være oppdatert med den nyeste/forige generasjon maskinvare.

At jeg bytter ut gaming-riggen med en bærbar pc eller en stygg pad av noe slag kommer aldri til å skje, aldri! :)

Endret av Kjetil_90
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pc som en stasjonær kraftbombe vil det vel bli mindre og mindre av, hvertfall i det private, om jeg tipper riktig.

Hvorfor det? Når ting stadig skal bli mindre og bruke mindre strøm vil jo den stasjonære maskina stå igjen som "kraftbomba".

Dette avhenger selvsagt av at produsentene ikke feiger ut og fortsatt leverer komponenter med høy TDP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merker dette godt selv, har en snart 7 år gammel desktop som var "state of the art"-ish da den ble kjøpt. Den er fortsatt min hoved-PC til kontorarbeid og det lille jeg gjør av spilling, som kun er single-player old school spill.

 

Ellers har jeg en Galaxy Tab 10.1'' med tastatur som min portable skrivemaskin, en Galaxy Tab 2 7'' som jeg bruker som "lomme-PC" og en HTC Desire S som musikk-/"spille under bordet i timen"-maskin. (Og en elendig skole-PC jeg prøver å ikke bruke)

 

Jeg kommer til å skaffe meg en Ultrabook til studiene neste år, den kommer nok da til å overta for den stasjonære og 10.1''-ern.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...