Gå til innhold

Er dette de nye Windows-telefonene fra HTC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, tenk å måtte løfte hele 185 gram opp og ned av lommen x antall ganger om dagen! :-o

Det er til sammenligning 25g mer enn Lumia 900 som jeg lever svært godt med hittil, så jeg tror jeg skal takle vekten på Nokias neste råskinn! Produktet har så mange oppsider at vekten blir uvesentlig, synes jeg.. :)

Er spent på å se HTCs presentasjon i dag. Kanskje 8x (?) er et reelt alternativ? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje 8X blir en spennende kjøpsmulighet? Lumia 920 er totalt uaktuell pga absurd vekt på 185gram, og 820 pga slapp oppløsning på skjerm. *Krysse fingre og håpe*

 

har selv hatt htc desire z (180 gram) og har nå galxy note (178 gram) så vil ikke påstå at den forskjellen gjør så mye.

Lenke til kommentar

Definitivt interessant å se mer om ., disse.

 

Syntes sjølv, at Lumia telefonene (800 , 900 , 920 log 820)

er lite oppfinnsomme da alle ser ut som varianter av den "gamle" Nokia N9en , med mindre modifikasjoner.

 

Det som blir enda mer interessant å finne ut ,er om hvor mye disse vil skille seg ut.. Er mang en kritiker som har klagd over at Win-phone 7 telefonene har vært altfor like hverandre.

 

Har sjøl hatt Lumia 800 en stund (har fortsatt men skjermen er kaputt) , og synes systemet er godt og lettkjørt, sjølv om alle begrensningene i forhold til gamle Symbian (og nyere Android) irriterer vettet av meg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...