Gå til innhold

Ny og slankere PlayStation 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Penere enn den forrige slim modellen, men originalen er fortsatt peneste synes nå jeg. Den virker mer gjennomtenkt og eksklusiv.

 

...men hvor ble det av bumerang kontrollen? Synes Sony burde gitt den ut bare for moro skyld. Jeg tror faktisk den var ganske brukbar, og bare ble skrotet pga. trangsynte journalister og fans, som dømte den nord, redd for forandring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt synd, hvis det, som Gausland sier, blir disk tray i stedet for slot. Da blir det mye knot å ha konsollen stående vertikalt. :-\

 

For dem av oss som har vært noe uheldig med PS3 så er det å ha disk tray en velkommen greie. Ikke flere spill som blir "borte" om PS3 maskinen klikker...for å få ut platen eller få den tilbake er nesten umulig.

Lenke til kommentar

Ikke glad i disk tray nei. Gir også klart inntrykk av en mindre eksklusiv enhet, men Sony sparer nok noen kroner på det.

 

12 GB-versjonen er nok hovedsaklig tenkt for "emerging markets" som Øst-Europa, Midtøsten, Sør-Amerika etc. Tipper vi ser den til 1200 kroner neste år, akkurat som PS2 før PS3 kom ut. Sony vil nok greie å selge ca. 30 millioner av denne superslim-utgaven i årene 2012-2018.

 

Ellers blir jeg ikke overrasket om MS kommer med en ny X360-versjon med 500 GB eller 750 GB

Endret av kilik
Lenke til kommentar

For dem av oss som har vært noe uheldig med PS3 så er det å ha disk tray en velkommen greie. Ikke flere spill som blir "borte" om PS3 maskinen klikker...for å få ut platen eller få den tilbake er nesten umulig.

 

Vet ikke helt hva problemet var, men jeg har ikke hørt om noen som ikke har fått ut spillet. Min PS3 trynte fullstendig for noen måneder siden og levde bare noen få sekunder før den slo seg av hver gang jeg prøvde å få startet den. Jeg slo av strømbryteren og slo den på igjen ved å holde inne power-knappen (eller eject? husker ikke) og så kom spillplaten ut.

Lenke til kommentar

Hva er poenget?

 

Tjene penger.

 

... Men hva er poenget for forbrukeren?

 

Virker som ganske mange sliter med å forstå dette, men det er altså folk der ute som ennå ikke har kjøpt en PS3. Det er primært disse som er målgruppen her, og de setter nok pris på en mindre, penere, billigere maskin som bruker mindre strøm og støyer mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...