Gå til innhold

Helt nytt Bioware-spill på vei (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel slik at EA har ødelagt kvaliteten som var. Ingen av de nyeste spillene minner om den helt utrolig opplevelsen man hadde med Star Wars - The Knights of The Old Republic.

Siden sjefen selv har sagt at han ikke gir ut spill uten flerspiller del, kan vi bare begynne å gråte for Dragon Age III :/

 

Kilde: http://www.escapistmagazine.com/news/view/119449-EA-Turns-Its-Back-on-Single-Player-Games

Lenke til kommentar

Dette blir et spill uten noen som helst Bioware signatur. Mass effect har blitt søppel ja, men du ser det er et bioware spill som forgjengerne. Men dette her, sikkert bare skytespill. Jeg kan ta feil, vi får vente å se.

 

Jeg fatter ikke hva som deg tenker på når de lager slike uttalelser. Mass effect er blitt søppel? Ser på meg selv som en kresen person når det kommer til spill, men mass effect 3 var jo så og si forbedret i forhold til enern på hver eneste måte.

 

Om du faktisk mener det du skrev, tror jeg at du har noen meget vridde forventninger angående spill. Av ren nysjerrighet, kan du nevnte et spill du synes er bra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hva som deg tenker på når de lager slike uttalelser. Mass effect er blitt søppel? Ser på meg selv som en kresen person når det kommer til spill, men mass effect 3 var jo så og si forbedret i forhold til enern på hver eneste måte.

 

Om du faktisk mener det du skrev, tror jeg at du har noen meget vridde forventninger angående spill. Av ren nysjerrighet, kan du nevnte et spill du synes er bra?

 

Det han mener å si er at ME3 ikke er en etterfølger til ME1 men ett helt annet spill, ME3 er bra men av helt andre grunner enn det som gjorde ME1 bra. ME3 var ikke forbedret men endret til noe annet.

 

En mindre ekstrem versjon av hva som skjedde med Syndicate hvis du ønsker å ha et mer markert eksempel.

 

Forsåvidt er bioware navnet mindre verdt nå som halvparten av ea sine studioer har adoptert navnet.

Lenke til kommentar

Blir så slapp av å lese dritt om EA for folk som ikke vet noe som helst. Frank Gibaeu har nettopp gått ut og fortalt hvordan EA opererer, er verdt å lese for dere som tror dere vet alt.

Sannheten er at EA har nada med spillutviklingen å gjøre.

 

Frank "EA will only develop titles that include online applications and digital services" Gibeau? Eller blander jeg ham sammen med en annen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir så slapp av å lese dritt om EA for folk som ikke vet noe som helst. Frank Gibaeu har nettopp gått ut og fortalt hvordan EA opererer, er verdt å lese for dere som tror dere vet alt.

Sannheten er at EA har nada med spillutviklingen å gjøre.

 

Frank "EA will only develop titles that include online applications and digital services" Gibeau? Eller blander jeg ham sammen med en annen?

 

http://kotaku.com/5942024/ea-exec-swears-his-company-is-not-evil

 

Les dette.

 

Vil også anbefale deg å tenke litt utenfor boksen. Online trenger ikke nødvendigvis være deathmatch. Bare se på autolog og det de gjorde med SSX. Ei heller betyr online at spillet må bli dårligere. Det er bare en misforstått mening blant pessimister.

Lenke til kommentar

Blir så slapp av å lese dritt om EA for folk som ikke vet noe som helst. Frank Gibaeu har nettopp gått ut og fortalt hvordan EA opererer, er verdt å lese for dere som tror dere vet alt.

Sannheten er at EA har nada med spillutviklingen å gjøre.

 

Frank "EA will only develop titles that include online applications and digital services" Gibeau? Eller blander jeg ham sammen med en annen?

 

Må være en annen. EA blander seg jo ikke opp i spillutviklingen. Dette har jo blitt bevist i denne tråden. Godt å lese for alle oss som ikke vet noe som helst, men som har vært dumme nok til å se på kvaliteten på spillene før og etter EA har tatt over.

 

Som alle vet er utgivere bare snille og gir utviklerne masse penger slik at de kan få frie tøyler til å gjøre akkurat som de vil. Alle disse kickstartersvina som har kommet det siste året er bare grådige og vil ha pengene for seg selv. Stakkars EA. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...