Gå til innhold

Dragon Age III: Inquisition kunngjort (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende! Så lenge de uttallige snarveiene man tok i Dragon Age II er borte vekk kan dette blir bra.

 

Jeg håper Bioware kan dra systemet med valg og konsekvenser litt lenger og gi oss valg som havner i gråsonen istedet for sort/hvitt-opplegget vi har sett i Mass Effect og tidligere DA-spill.

 

The Witcher er det beste eksemplet på dette. Valgene du tar har ingen klar god/ond vei, og konsekvensene av valgene kan dukke opp sent i spillet når det er for sent å bare loade tidligere savegame og prøve på nytt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spennende :) Jeg kommer så klart ikke til å pre-ordere etter togkræsjene Dragon Age: Awakening og DA2, men dersom de går tilbake til de tingene som gjorde DA:O bra så driter jeg i om de også går tilbake til de tingene som gjorde DA:O ikke like bra. Håper også på at det kommer på Steam med en gang så jeg slipper å dille med Origin om Bioware har lært leksen sin og ikke prøver å forandre på en vinner.

Lenke til kommentar

Bioware har etter min mening ikke levert varene siden Mass Effect 2. Både DA2 og ME3 var under mine forventninger og bare tydelig preg av hastverksarbeid. Om det er pga EA eller ikke er irrelevant, alt som betyr noe for meg er produktet, og jeg var ikke happy med noen av de spillene.

Syns ikke de har vært form siden Dragon Age: Origins jeg. ME2 ble for overfladisk.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner at jeg er skeptisk til DA3.

DA:O hadde interessant setting og historie, men jeg syntes det var uhorvelig kjedelig å spille som mage da det var alt for få trylleformularer (f. eks. i forhold til NWN som jeg er svært glad i), og etter ca 60 % var jeg i ferd med å ikke orke mer.

 

Tanken er å spille igjennom en gang til, men jeg må få det litt på avstand først.

 

 

Hvordan var mengden skills/spells i DA2 i forhold til DA:O?

 

 

-Deluze

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Bioware har etter min mening ikke levert varene siden Mass Effect 2. Både DA2 og ME3 var under mine forventninger og bare tydelig preg av hastverksarbeid. Om det er pga EA eller ikke er irrelevant, alt som betyr noe for meg er produktet, og jeg var ikke happy med noen av de spillene.
Syns ikke de har vært form siden Dragon Age: Origins jeg. ME2 ble for overfladisk.

 

Sant. Ble veldig skuffet av ME2. Virker som om Bioware fjerner de gode, små detailene fra 1. utgaven av spillet. DA:O var et ekstremt bra spill, å så nydeligt ut. DA:2 var bare en ren skuffelse fra min side.

Og ME2 så bedre ut en 1'ern, men de la inn global cooldowns på abilities og ammunisjon på våpenene som ødela kampene. Samt. dialogene ble bare verre for hvert spill.

 

Men, spillene var gode, sammenlignet med flere andre store spill. De levde bare ikke opp til forventingene.

Lenke til kommentar

Har ikke mye tro på BioWare etter skuffelsene ME2, ME3 og selfølgelig DA2. Men jeg har enda trua på at de klarer å snekre sammen en finfin historie, bare håper kampene og områdene ikke er like forutsigbare som i toeren. Det som skuffa mest i DA2 var kampene; alle var forutsigbare og enkle, og områdene var så like at det var flaut å spille sidequest. Det de forteller her høres vertfall lovende ut. Venter i spenning på mere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...