Gå til innhold

Hva slipper Motorola og HTC denne uken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se om HTC dukker opp med noe som HTC One Z, med fulltastatur som Desire Z. Skjermtastatur er noe dritt, basta!

 

Kom igjen da. Det er greit at du liker fulltatstatur bedre, men det er ikke alle som gjør det (inkludert meg). Jeg vil ikke at det skal bli noe skjermtastarut / fulltastatur krig men jeg tror ikke at det kommer til å komme flere veldig bra mobiler som ikke har skjermtastatur

Lenke til kommentar

Blir spennende å se om HTC dukker opp med noe som HTC One Z, med fulltastatur som Desire Z. Skjermtastatur er noe dritt, basta!

 

Kom igjen da. Det er greit at du liker fulltatstatur bedre, men det er ikke alle som gjør det (inkludert meg). Jeg vil ikke at det skal bli noe skjermtastarut / fulltastatur krig men jeg tror ikke at det kommer til å komme flere veldig bra mobiler som ikke har skjermtastatur

Uhm, da'a! Alle mobiler med fulltastatur har skjermtastatur også... skriver du mye så er et fysisk tastatur raskere og mer presist å skrive på, når man har vent seg av skjermtastaturet. Har prøvd skjermtastatur på HTC Magic, Hero og Galaxy Nexus, det er ingen av dem som duger, følsomheten på skjermen er rett og slett for dårlig på de nevnte. Treffer i grenseland på y, så blir det u,h eller t, alt ettersom.

 

Og det er langt fra bare meg som liker fulltastaturet vet jeg, så selvom du ikke liker det, betyr det ikke at det ikke er bra/bedre, og at ingen andre liker det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...