Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at dere ikke tester alle spillene helt for letters from nowhere 2 koster faktisk 30kr når man kommer litt inn i spillet så kan ikke ha brukt så mye tid på det....

 

Jeg legger vekt på å teste spillene lenge nok til å kunne gi en rettferdig vurdering av dem, men i dette tilfellet skulle jeg tydeligvis ha holdt på litt lenger :-) Takk for rettingen, jeg har oppdatert prisinformasjonen i artikkelen.

 

Fortsatt ikke Townsmen fra Handygames: https://play.google....21lbjdmcmVlIl0. nevnt denne gangen heller? Skamme dere Gamer!

 

Jeg beklager at dette har gått under radaren, og skal ta det med i vurderingen neste gang. Hva som faktisk kommer med i artikkelen avhenger av hvordan jeg vurderer spillet opp mot andre utgivelser samme måned.

 

Man kunne jo ha tatt med Venture towns fra Kairosoft i samme slengen som man nevner Edo towns

 

Godt poeng. Begge ble testet, og selv endte jeg opp med å foretrekke Oh!Edo Towns på grunn av stemning og tema. Men du har rett i at det bør nevnes, jeg har lagt til en setning i artikkelen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...