Gå til innhold

Lanserte slank GPS-klokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å ødelegge stemningen, men kan ikke amobil holde seg til mobiltelefoner? Pulsklokke?

Jeg gleder meg hver dag til å se om det er noe nytt på denne siden, men jeg vil ikke lese om pulsklokker og GPS`r det får dere legge på tek.no.

Det er da så mye som skjer på mobilfronten at dere ikke skulle trenge å spe det ut med andre dulpeditter.

 

Og så et dumt spørsmål til joggerene. Hva skal dere med GPS og alt det der? Skal dere ikke ut å trene å kose dere i naturen? Gjerne på ei rute dere har jogget før. Jeg spiller litt golf, od det kunne ikke falle meg inn å fly med nesa ned i et instrument for å måle distanse, etc etc. Jeg ser på naturen jeg mens jeg leter etter ballen ute blandt trærne og all den nydelige soppen som er i skogen om dagen.

:-)

Lenke til kommentar

Syns det er kult at Amobil skriver om pulsklokker og GPS klokker. Det er jo absolutt innenfor sjiktet til mobil og trådløs teknologi samtidig som at treningsapper og gps på mobilen har gjort pulsklokker og mobiltelefoner til ganske like teknologier. Gleder meg til samletest av pulsklokker med GPS :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Polar er rimelig sent ute med integrert GPS i klokka, Garmin har hatt det i mange år. Det er heller ikke korrekt at dette er den lettteste GPS klokken. Min 3 år gamle Forerunner 405cx veier 60 gram og Garmin har en annen modell som veier 52 gram :-) Skjønner ikke hvorfor Polar selger noe som helst jeg... Og så synes jeg at journalister generelt bør bli litt flinkere til å gjøre research og ikke bare sittere pressemeldinger ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...