Gå til innhold

Test: TT eSPORTS Meka G1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander

 

Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, for en frekkhet. Tenk at de har hermet etter Steelseries nyskapende tastaturdesign.

 

Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller.. Corsair Vengeance K90 FTW! :) -Sander

Nå er det ikke mange mekaniske tastaturer som koster under kr 600. Heller er det ikke alle som vil ha neonlys og 'hardcore gaming'-gimmicks på tastaturet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander
Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

Ja gud forby, vil jo ikke bli assosiert med homofile.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander

 

Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

Hmm, jeg får mer intrykk av "slick" og elegant her jeg sitter å ser ned på tastaturet, men det kan jo bli sett på med forskjellige meninger..

 

Jeg må si jeg likte signaturen din veldig godt, kunne skjenne meg godt igjen i den, religion som står bak det meste av drittet som har hendt i løpet av historien, Apple er heller ikke noe å skryte av :D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Foreløpige inntrykk utifra anmeldelse:

 

Military grade - Gimmick

Kvalitet - mekanisk flott, spesielt for de som er litt brutale når de spiller (trykker hardt), men elektronikken ikke holder standarden.

 

Men det store plusset her må være prisen. 600 kr er vel flere hundre kroner billigere enn de fleste andre mekaniske tastatur

 

Kanskje dette burde være et alternativ for meg om jeg ønsker å komplettere samlingen med mekaniske tastatur...

 

Lenke til kommentar

Helt ok, men litt stiv pris. Koster jo 850kr eller mer på alle utenom en butikk (foreløpig). Hadde heller kjøpt SteelSeries SteelKeys 6G V2 til 550kr, eller qpad mk-50 til 650kr (med cherry mx red).

 

Edit: den kabelen trekker også en god del ned

Endret av DeepW
Lenke til kommentar

Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander

 

Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

 

Kanskje du er en homofob.

 

Hehe, "godt nok for militæret" ^^ Ikke så veldig imponerende med tanke på hvor mye gammelt dritt man finner i militæret her i Norge samt i andre land :p

 

Tror du får et annet syn om du valser rundt i Pentagon HQ.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

ikke i nærheten av logitech G15. "militærgradert" kabel ?? haha håper det var en spøk..

 

Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander

 

Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

 

Kanskje du er en homofob.

 

Hehe, "godt nok for militæret" ^^ Ikke så veldig imponerende med tanke på hvor mye gammelt dritt man finner i militæret her i Norge samt i andre land :p

 

Tror du får et annet syn om du valser rundt i Pentagon HQ.

 

tror ærlig talt at de i pentagon ikke har peiling på hva de driver med når det kommer til sånne ting...altså det er amerikanere vi snakker om her vettu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Meh, så ut som et ganske "basic" tastatur å betale 600++ for, Ikke så det noe lekkert ut heller..Corsair Vengeance K90 FTW! :)-Sander
Av en eller annen grunn liker jeg ikke sølvfargen på K90, fordi den gir meg et inntrykk av homoseksualitet :/ Vet ikke hvorfor. Så derfor foretrekker jeg svarte tastaturer.

 

Håper du tuller.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at absolutt ingen lager MX brown tastaturer, black fungerer for de hardbarka 14-åringene som spiller COD, men for oss som liker å kunne skrive mye og bruke det til et dagligdags keyboard, er brown MYE bedre.

 

Helt enig i at mx brown er fantastiske. Det er jo mange produsenter som lar deg velge brytere nå, så er vel ikke så stort problem å få tak i. Kjøpte et fra Tesoro med brune brytere hos netonet for ikke lenge siden og er veldig fornøyd med dette.

Lenke til kommentar

Får gi en av disse og en SS 6Gv2 til EG. Machine og se hvor godt de gjør det i en "face smash" test. Ellers så synest jeg ikke at mangler på makro-knapper er en negativ ting, både dette og 6Gv2 er bygget for hardcore-markedet, og skal derfor ikke ha alt mulig ekstra tull.

Endret av hvakrg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at absolutt ingen lager MX brown tastaturer, black fungerer for de hardbarka 14-åringene som spiller COD, men for oss som liker å kunne skrive mye og bruke det til et dagligdags keyboard, er brown MYE bedre.

Det er mange flere produsenter enn det hw.no gir inntrykk av, som kun har anmeldt mekaniske tastaturer siktet mot gaming såvidt jeg vet, og de er vanligvis kun i red/black. Skal man ha en av de virkelige gode modellene er det eneste alternativet import fra hovedsaklig usa, england, tyskland og kina, så det er kanskje ikke så rart at de velger å kun anmelde tastaturer du får tak i innenlands, og her er det gaming tastaturer som regjerer.

 

Selv har jeg en Filco Majestouch 2 med MX Brown kombinert med O-rings, 40A-l. Veldig fornøyd, tror jeg traff riktig switch på første kjøp, men var dyrt å importere tastaturet og senere oppgraderingene.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Mange av disse minusene dere lister opp er + for min og mange andre hardcore gameres del.

 

- Ingen programvare, slipper man buggy software som henger seg og knapper som slutter å fungere.

- Ingen makrofunksjon eller andre funksjoner, hvis man ikke spiller MMOs trenger man ikke dette, ikke det at man faktisk ha makros(knapper) til MMOs heller.

- Ingen bakbelyste taster, kanskje dette er en minus hvis man er 13 år gammel, såppas musclememory burde man ha uansett. Greit nok, det er kjekt å ha hvis man konstant sitter i mørket.

- Ingen programvare for å sette opp knapper, samme som makro punktet.

Endret av eleNef
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...