Gå til innhold

Spotify vil vise HBO-serier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra og jeg skal gladelig betale det dobbelte av det jeg nå betaler for premium.

 

Blir spennende å se hvilken prismodell de velger seg.

 

Kanskje vi nå ser første steget på veien til en fullverdig spotify som tilbyr streaming av både lyd og bilde - og det fra mange forskjellige tilbydere.

 

Får de til noe slikt at man kan streame mer enn bare HBO tror jeg nok glatt jeg ville hatt betalingsvilje til oppimot 3 ganger dagens pris.

Endret av mrs.robinson
Lenke til kommentar

Spørsmålet er, vil musikktjenesten svekkes, har de nok mannskap til å sette igang noe slik, hvor bra blir tilbudet? Hva blir prisen? Hvor blir fokuset, vil de ha egen video-avdeling?

 

Blir du som kunde nødt til å betale ekstra for premium-abonnementet fordi de legger film og TV-serier inn i premium?

 

Hvis de to tjenestene blir tilbudt i separate abonnementer (i tillegg til abonnement-pakker), og det ikke svekker/degraderer ytelse/opplevelse i musikkspilleren deres, så er jeg med. Men da skal lyd- og bildekvaliteten være god og tilbudet like godt!

 

Jeg er relativt sikker på at prisen blir minimum 99 NOK, noen av utviklerne må også fokusere på video, men håper de ansetter nok til at musikktjenesten slipper å flytte fokuset bort fra deres arbeid.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...