Gå til innhold

Terraria kommer på konsoll (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dritartig spill dette! Synd at utviklingen har død fullstendig, håper på at SpaceBound blir minst like bra!

Kan jo ikke sammenligne dette med Minecraft da selve innholdet med bosser og det hele danket ut Minecraft så det sang når Terraria først kom, ingenting galt med Minecraft men i Terraria så har du hvertfall progresjon og et halvveis fornuftig kampsystem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, kanskje han berre fekk ein opning for konsoll-release og tok han? Vil jo håpe at eventuelt nytt innhald finn veien til PC òg. Ikkje at eg er misnøgd - eit spel til fem-ti euro som har gitt meg (per Steam) 200 timer underhaldning trur eg for lengst har passert terskelen for å vere ein god investering.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, kanskje han berre fekk ein opning for konsoll-release og tok han? Vil jo håpe at eventuelt nytt innhald finn veien til PC òg. Ikkje at eg er misnøgd - eit spel til fem-ti euro som har gitt meg (per Steam) 200 timer underhaldning trur eg for lengst har passert terskelen for å vere ein god investering.

 

Finnes ingen unnskyldning for å ikke utgi nytt innhold selv om du har kjøpt spillet på PC. Spesielt ikke hvor billig det var, siden det var utvikler selv som har satt prisen på spillet. Du har valgt å støtte utvikleren og fortjener respekt deretter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...