Gå til innhold

Nå kan du teste Steams TV-modus (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi først er inne på det, e rdet noen gode tips å få på trådløs tastatur og mus som funker bra fra sofaen? :)

Logitech MX5500 funker bra og har lang rekkevidde. Opplevde mye støy da mottageren stod rett i PC-en, men etter at jeg koblet mottageren igjennom en USB-kabel er problemet nesten ikke-eksisterende. Det hender fremdeles en gang iblant at musen gjør ett litt større hopp når jeg scroller nedover en nettside, men det bryr ikke meg. Kunne sikkert flyttet mottageren mer for å unngå dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden vi først er inne på det, e rdet noen gode tips å få på trådløs tastatur og mus som funker bra fra sofaen? :)

 

Har benyttet Steam på PC via TVn i stua noen år nå med gode resultater med Logitech`s Dinovo Edge paret med Logitech G700 mus + wireless receiver til original Xbox kontroller (ca.3-4 meter unna USB mottageren i maskinen). http://www.amazon.com/Xbox-360-Wireless-Gaming-Receiver-Windows/dp/B000HZFCT2

Kan ta med Dinovo tastaturet på kjøkkenet og fortsatt ha kontakt med maskinen ca, 13-14 meter unna uten problemer, så den bør dekke behovet for de fleste.

Lenke til kommentar

Kablet er litt trist da, spesielt om PCen står i den andre enden av rommet. Finnes det noen brukbare trådløse?

Du kan kjøpe en vanlig trådløs Xbox-kontroller, også koble den til PC med en passende mottager. Det skal være veldig enkelt å få til, men jeg har ingen personlig erfaring.

 

 

Mens vi først er inne på sofamaskinvare, noen som kan anbefale en grei kontroller?

 

denne :Dhttp://www.razerzone...rnament-edition

Nei. Jeg hadde 2 slike da de kom ut, og jeg ble utrolig skuffet. Triggerne og stikkene var trege og ujevne i bevegelsene, og alle bumperne hadde forskjellig følelse. Det eneste som var bra på den kontrollen var XYBA-knappene.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...