Gå til innhold

Command & Conquer får enspillerdel likevel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Planen er også å etter hvert introdusere enheter fra Red Alert- og Tiberium-seriene inn i spillet, men akkurat hvordan dette skal fungere er litt uklart."... huff

 

NOW INTRODUCING:THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE!

 

Ikke faen.. skal runde singleplayer med kun vanlige fotsoldater og engineers om jeg må! :hrm:

Endret av laurell
  • Liker 2
Lenke til kommentar
"Planen er også å etter hvert introdusere enheter fra Red Alert- og Tiberium-seriene inn i spillet, men akkurat hvordan dette skal fungere er litt uklart."... huff
NOW INTRODUCING:THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE!

 

så må du ha med ord som mer 'value'... og en bedre 'experience' for det gamer...

 

som fjottent bobby kotick ceo fra activision er så flink til når han har dollar i øya,,,

 

http://www.youtube.com/watch?v=a5MVzvIjDnc

Lenke til kommentar
"Planen er også å etter hvert introdusere enheter fra Red Alert- og Tiberium-seriene inn i spillet, men akkurat hvordan dette skal fungere er litt uklart."... huff
NOW INTRODUCING:THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE!
så må du ha med ord som mer 'value'... og en bedre 'experience' for det gamer...som fjottent bobby kotick ceo fra activision er så flink til når han har dollar i øya,,,http://www.youtube.com/watch?v=a5MVzvIjDnc

 

THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE! PRE ORDER NOW AND GET AN EXTRA VALUE TANYA BLOW UP DOLL FOR THE CHI-CHINGA(AAH) EXPERIENCE.

 

Slik?

Endret av Nailer
Lenke til kommentar

Hva er det som feiler folk? Blir flau av å lese kommentarfeltet her. Synes det er på høy tid Gamer tok et offentlig oppvaskmøte med brukerne sine. Kan ikke skjønne at Gamer har noen interesse å dra til seg denne typen folk, bare for å ha høye sidevisninger. Kom an Gamer, show some balls.

 

Synes det er på høy tid du kommer deg ut selv. Rakker bare ned på folk som misliker eller har negative kommentarer til spill. Bare fordi de har en form for standard, trenger du ikke å hakke på folk for du har ingen.

Lenke til kommentar

"Planen er også å etter hvert introdusere enheter fra Red Alert- og Tiberium-seriene inn i spillet, men akkurat hvordan dette skal fungere er litt uklart."... huff

 

JADA..Da tror jeg de fleste gamere her inne har forstått hvordan dette spillet blir.Gratisversjonen vil da bestå av at du kun kan bygge noen få bygninger og et par enheter, og skal du unlocke mer bygninger og enheter, så må da ha en eller fler DLC`er, som sikkert tilsammen vil koste deg 800-1000 kr.

 

Dette er bare lureri, på linje med den narkolangere driver med, dvs du får de to første dosene med herion gratis, for da er du blitt avhengig og er dermed en fast kunde hos langeren.

 

Jeg har null tro på dette spillet.Spillbransjen er fucked up, de greier jo ikke å gi ut hele og ferdige spill lenger.Man MÅ ha datt og ditt, ellers forsvinner hele spillopplevelsen.

 

Samme på BF3.Prøv å spill det uten Premium.Alle har premium, så da blir det til at jeg også "må" det, ellers kan jeg ikke spille med kompisene.

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar
"Planen er også å etter hvert introdusere enheter fra Red Alert- og Tiberium-seriene inn i spillet, men akkurat hvordan dette skal fungere er litt uklart."... huff
NOW INTRODUCING:THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE!
så må du ha med ord som mer 'value'... og en bedre 'experience' for det gamer...som fjottent bobby kotick ceo fra activision er så flink til når han har dollar i øya,,,http://www.youtube.com/watch?v=a5MVzvIjDnc

 

THE TIBERIUM PACK. BUY THE MAMMOTH TANK FOR 100USD AND TRAMPLE YOUR OPPONENTS IN ONE HAIRY STAMPEDE! PRE ORDER NOW AND GET AN EXTRA VALUE TANYA BLOW UP DOLL FOR THE CHI-CHINGA(AAH) EXPERIENCE.

 

Slik?

Sitter og venter på at folka i EA skal finne på noe tilsvarende i BATTLEFIELD 3.

Slik at du fks får eksklusiv tilgang til fks en AT AT WALKER som du kan herje med på Caspian kartet, mens alle andre har ordinære våpen og kjøretøy.Hvis du betaler ENDA mer, så får du også energiskjold til Walkeren, og den er usårlig.Sånn fortsetter galskapen i den uendelige og de eneste som kommer ut av det med et smil er EA.

 

Hvor mange hadde latt seg lure til å kjøpe den pakken tror dere?Mange kan jeg love.Jeg er personlig ganske lei av at spillverdenen har blitt sånn at skal man ha det og det kartet eller våpenet, så MÅ du ha den og den DLC`en.

Før kom det ut expansion packs, men det var jo nesten som å få nye spill.Nå kommer alle disse DLC`ene, og mange av disse har bare små forandringer på orginalspillet.

 

Som fks den "eksklusive kniven" man får dersom man har BF3 Premium.Det er en kniv for helvete, du har da en fra føre av, men de så alså et "behov" for å introdusere enda en i denne pakken.Hva de ikke finner på for å selge..

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

C&C uten campaign er ganske tamt.

 

Lurer dog på hvordan de skal blande konseptet med at det er et gratisspill og skal ha enspillerdel.

Tipper enspillerdelen kommer til å bli et forhastet makkverk for å nå deadline og spare penger.

 

Jeg tror ikke du skal ha for høye forventninger til den enspiller delen nei..hvis den er like "bra" som enspillerdelen i BF3, så...

(Fy fader så ræva den er..noe av det værste jeg har sett i et moderne spill, de kunne likegreit bare ha gitt totalt f i hele singelplayer delen i BF3 og kun gått for multi)

Lenke til kommentar

Hva er det som feiler folk? Blir flau av å lese kommentarfeltet her. Synes det er på høy tid Gamer tok et offentlig oppvaskmøte med brukerne sine. Kan ikke skjønne at Gamer har noen interesse å dra til seg denne typen folk, bare for å ha høye sidevisninger. Kom an Gamer, show some balls.

 

Synes det er på høy tid du kommer deg ut selv. Rakker bare ned på folk som misliker eller har negative kommentarer til spill. Bare fordi de har en form for standard, trenger du ikke å hakke på folk for du har ingen.

 

Tvert imot, jeg stiller visse krav til spillene mine, men i motsetning til de aller fleste gamere har jeg ikke en umulig høy standard. Er jo bare å se hvor mange som klager på COD, BF, Elder Scrolls, Splinter Cell, Dragon Age, Mass Effect, og stort sett alle andre store serier.

 

Likevel selger disse spillene stort. Må være mange med dobbeltmoral der ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart at folk allereie veit at spelet kjem til å bli heilt forferdeleg før dei har prøvd det.

 

Sunn skepsis er ein ting. Men sytinga i denne tråden går over alle støvleskaft.

Eg har trua, og håpet om at EA kan levere eit morosamt og bra spel med C&C.

 

Men som Vice påpeiker her, er til dømes gratis spel på mobilplattforma heilt grusom. Du kan anten grinde i vekesvis for å tjene nok til å utvide byen, hotellet eller kva det no er - eller berre betale inn ein slant for å ta "snarvegen".

 

Vonaleg blir ikkje C&C heilt øydelagd av denne typar mikrotransaksjonar - men å forvente noko anna er vel kanskje ein smule optimistisk.

 

Ein kan vel ikkje gjere noko anna enn å vente å sjå.

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, bra grafikk ordner alt sant?Jeg likte disse kleine historiene, var halve morroa...RTS døde med westwood =/

 

Disse videosnuttene var sjef da, en kornete Stalin som gikk rundt bordet og røyka pipe og ba "deg" utføre visse oppdrag.Videokvalitenen var ræv, men hvem brydde seg om det, spillet var konge.Red Alert og jeg har tilbrakt altfor mange timer sammen.

JEG VIL HA EN REMAKE MED NY GRAFIKK, MEN SAMME SPILLOPPLEVELSEN!

DET hadde vært noe det!

 

At RTS døde med Westwood er vel strengt tatt sannheten er jeg redd.Eneste bra som har kommet opp i ettertid er Gaspowered Games sitt Supreme Commander.Men de feilet helt med å ødelegge etterfølgeren SupCom 2.

 

Lytt til deres fans!RTS fans er nådeløse, og de har ofte erfaring med sjangeren fra føre av, så det nytter ikke å holde på slik de har gjort de siste årene, med masse neddumming og forenkling.

 

RTS skal være innfløkt.Fatt dette nå da.

Godt utvikler iallefall har forstått at de må ha singleplayerdel i det nye c&c spillet..de er iallefall en start!

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...