Gå til innhold

Denne mobilen skal redde Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deja Vu

Våkn opp! Dette er alt annet enn deja vu... Les... ikke bare kommenter

 

Er tilsynelatende lik modellene Nokia har for Windows 7 og som brukerne ikke får oppdatere til Windows 8. En strategi som neppe lokker så mange flere tilbake til Nokia.

Jaggu en til som ikke leser... fatter ikke at dere gidder å kommentere.

 

Kjedelig. Ser ut som alt annet Nokia har laget i det siste. Merkelig at de ikke prøver på noe litt mer spennende.

Dette er det mest spennende som finst... bare tenk på galaxy, one og ikke minst den enorme utseendeendringen på iphone 4 til 4s...

 

Dette er en liten revolusjon med tanke på å erstatte kompaktkamera og videokamera.

Innbakt med nfc og trådløs lading betyr det min nye telefon:)

Endret av Hårek
Flettet 4 innlegg.
Lenke til kommentar
Er tilsynelatende lik modellene Nokia har for Windows 7 og som brukerne ikke får oppdatere til Windows 8. En strategi som neppe lokker så mange flere tilbake til Nokia.
Jaggu en til som ikke leser... fatter ikke at dere gidder å kommentere.
Joda jeg leste, men leste4 du det jeg skrev? Kanskje du kan fortelle hva med designet som er endret?

 

 

Lenke til kommentar

Problemet er jo man her har 2 selskaper som ønsker å få maks med penger ut av de få kundene som er igjen:

-Microsoft ønsker å selge nye lisenser ved hver oppgradering av OS

-Nokia benytter også sjangsen ved å tvinge brukerne til å kjøpe ny HW ned hver softwareoppdatering

 

Når det finnes gode alternativer vil dette være et lite aktuelt valg for mange.

Lenke til kommentar

Enkelte ser ut til å være opptatt av tekniske spesifikasjoner og ikke praktisk bruk. At skjermen kan skrives på med hansker er absolutt noe som er positivt. Prøv å taste på din iponhne med hansker i 20 minus. Trådløs lading vil utvilsomt gjøre hverdagen enklere. Nokias skjerm gjør at mobilen faktisk kan brukes i sollys i motsetning til f.eks. iphon.

Lenke til kommentar

Dette er spennende. De første tilbakemeldingene fra journalister som har fått legge hendene på telefonene, går noenlunde unisont i retning "wow".

 

Telefonene har flere interessante sider ved seg (http://www.nokia.com/global/products/phone/lumia920/specifications/). At vi her får en fullblods LTE-telefon som støtter både 2,6 GHz-båndet som i dag er i bruk i Norge, og også 800 MHz-båndet som vil bli tatt i bruk i framtida, er én slik kvalitet.

 

Jeg er ikke mye til gadgetfreak, men fra tid til annen dukker det opp produkter jeg får lyst til å ta i nærmere øyesyn. Dette er et slikt øyeblikk.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...