Gå til innhold

Dark Souls kan bli lettare (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dei gjør Dark souls serien lettere så har dei begynt og slå nagler i gravkista

 

utfordringen var det som drev meg til og spille videre og historien om den verden(selv om du ikkje blir spoonfed med den og må faktisk finne den ut selv)

 

utfordringen for og ta vanskligere monster eller bosser (ormstein og seig) følest mye bedre ut for min del ein over den klassiske " slash 3 times in a 10 sec intervals between attacks"

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Kanskje jeg da prøver det for første gang. Selv hater jeg vanskelige spill og velger alltid Easy. Spiller for å chille og få en opplevelse, ikke å utfordre meg selv. Ikke alle gamere som skjønner det tydeligvis.

 

Ikke alle gamere skjønner det? Eg skjønner det, men eg driter langt i korleis du vil at spillet skal være. Eg tar gjerne eit vanskelig spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vær så snill! Ikke gjør det! Ikke engang gi MULIGHET til forskjellige vanskelighetsgrader!

 

Jeg har ikke kommet meg forbi andre boss engang (død flere ganger :p), men til gjengjeld har jeg det utrolig morro!

 

Hver gang jeg dør... Banner jeg (altfor) høyt til meg selv. Puster tungt ut, trekker ut kontrollen som ligger inni den knuste skjermen, og gjør meg klar til å prøve å knerte han igjen!

 

Til og med første boss sleit jeg med! Men vet dere hva grunnen til at jeg ikke gir opp med å knerte den nåværende bossen jeg er på?

 

Nettopp fordi jeg fikk en herlig følelse når jeg slo første! Når den store djevelen faller i bakken, får jeg en følelse som er lenge siden jeg har fått!

 

Skjønner ikke folk at det er her over halve morroa ligger? At vi TRENGER så vanskelig spill fordi det nå til dags ikke finnes slikt?

 

Personlig en entusiast av Demon's og Dark Souls!

 

PS:(Kjøpte spillene samtidig, kastet meg på Demon's, men har latt det ligge litt da jeg sitter fast på en boss :p)

 

And I'm not sorry for the long post <3

Lenke til kommentar

Eg trur det er fullt mogleg eg då vil prøva det for fyrste gong, så slipper eg å tyna meg sjølv, og opplevingana blir mykje betre.

Dark Souls er da på ingen måte den gjenfødte bastardutgaven av Battletoads, det er stor forskjell på utfordrende spilldesign og håpløst vanskelig spilldesign.

 

Om de skal gjøre Dark Souls lettere uten å gimpe utfordringen kan de bruke samme idé som i Monster Hunter: gi flere items designet for å hjelpe gjennom spesielle situasjoner framfor å øke HP-, defense- og attack-fordelen til spilleren.

Lenke til kommentar

For meg handler det om å lage en opplevelse der historie og vanskelighetsgrad har en naturlig sammenheng. Veldig vanskelig balansegang, og jeg vet ærlig talt ikke hva som er en god fremgangsmåte for å få dette til å fungere. De som får det til, de får det bare til.

 

Mass Effect 2, Bioshock, Brothers in Arms, Morrowind, Skyrim, Ocarina of Time, Super Mario 3. Alle spill som bare har det lille ekstra som gjør hele opplevelsen perfekt. Hadde de spillene vært for lett eller vanskelig ville mye av gleden forsvunnet. Rare greier.

Lenke til kommentar

alle sider skryter så mye av dark souls men nevner ikke en gang at det er ikke mulig å spille spillet uten å modifisere spillet og bruke xbox 360 kontroller.. dety BURDE trekke ned heftig men neeeei da...

 

looooooooooooooooooooooool!!!....

 

har du spilt det på data? sorry men 720p, ingen måte å fikse kontrollene for mus og tastatur og framerate låst på 30fps... dette er horribelt. ikke spillbart. vet at du er en playstation 3 troll og ikke har sans for kvalitet eller cutomization men dette er ikke akseptable ting og noe som burde reflekteres i artikler om pc versjonen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er stor fan av disse spillene. For meg er dette forslaget helt uforståelig; det er jo en vesentlig del av opplevelsen!

 

Når det er sagt så synes jeg ikke det er så fryktelig vanskelig egentlig, men det er mulig jeg har blitt litt hardhudet siden Demon's kom ut. ;)

 

Det er en annerledes måte å spille på: En må lære seg å tenke taktikk og oppgradere våpen osv... Skjønner ikke helt hvordan en "easy mode" kunne blitt implementert uten å gjøre hele spillet ubalansert.

 

Hva er poenget med å oppgradere våpen f.eks. hvis det egentlig ikke trengs?

Lenke til kommentar

Vanskelighetsgraden er jo det som definerer spillene. Det er meningen det skal være en utfordring å komme videre. Det er definitivt ikke umulig. Har rundet både Demons og Dark Souls, det tok bare litt tid. Hadde over 60 timer played før jeg gjorde meg ferdig med første playthrough på Dark Souls. Skal de gjøre noe med vanskelighetsgrad så må det for all del ikke gjøre det slik at vi som er fan av spillene fra før får en dårligere opplevelse. Legg til en easy (pussy) vanskelighetsgrad så lenge det ikke har noen effekt på vanlig vanskelighetsgrad. En god mulighet er jo å ha en ng- mode eller noe, der mobs har enda mindre liv og skade, men gir veldig lite xp, akkurat som med ng+ hvor man ganger xp, skade og liv på mobs med 3.

 

Bare ikke gjør som med ninja gaiden 3. Spillet er jo helt ødelagt. Det ble "dummet ned" for massene, og makan til søppel skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

alle sider skryter så mye av dark souls men nevner ikke en gang at det er ikke mulig å spille spillet uten å modifisere spillet og bruke xbox 360 kontroller.. dety BURDE trekke ned heftig men neeeei da...

 

Greit nok det at de laga en jævla dårlig port grafisk sett, men det forandrer jo ingenting i og med at du kan laste ned en mod som gjør spiller 10 ganger penere.

Lenke til kommentar

Spillet ble laget for konsoll, så et tips ikke kjøp det til PC viss det blir porta seinere....

 

Men "on topic", når Dark Souls ble vist på på E3 så husker jeg de lovde et vanskeligere spill en forjengeren Demon's Souls. Dette gjorde meg veldig glad, siden jeg hadde spillet spillet opp til en level 450 pluss tre stk 119-135 lvs for PvP. Men når spillet kom så spilte jeg det igjennom på 32 timer played første playtrough..... Jeg hadde forventet mer, men dettte kommer kanskje siden en har mestret spille stilen i forgjengeren..

 

Men et spill som dette er jo ikke ferdig etter en playtrough om du enten er Trophy hunter eller en PvPer.

 

Kan selv ikke se hvorfor folk vil ha et lettere spill, tror jeg dødde totalt 3 ganger på bosser(noe mye mer i verdenen), første gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...