Gå til innhold

Er dette en video av iPhone 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den så veldig fin ut jeg. Litt større skjerm er fint. Jeg gikk selv fra HTC Hero med en knøtte skjerm til HTC One S med 4.3 skjerm. I starten syntes jeg skjermen var svææær, men etter at jeg har blitt vant til den er jeg klar på at min neste mobil kommer til å ha enda større skjerm. Utseende ser meget bra ut (som alltid fra Apple, etter min mening), men jeg er litt tvilende til hodetelefon utgang på bunnen, selv om det kanskje bare er en vanesak.

 

Men siden den kjører iOS er den helt uaktuell :)

Endret av Habarug
Lenke til kommentar

Litt større skjerm hadde vært OK, men 16:9-format? Jeg fatter ikke at noen i det hele tatt kan forestille seg at det er en god idé. Bedre til å se film på ja, men på hvilket punkt i verdenshistorien har noen sett en film på en mobilskjerm? Om det overhode har forekommet, så er jeg tilbøyelig til å påstå at personen hører hjemme på lukket avdeling. ;)

 

(ja, jeg smører tykt på)

Lenke til kommentar

Litt større skjerm hadde vært OK, men 16:9-format? Jeg fatter ikke at noen i det hele tatt kan forestille seg at det er en god idé. Bedre til å se film på ja, men på hvilket punkt i verdenshistorien har noen sett en film på en mobilskjerm? Om det overhode har forekommet, så er jeg tilbøyelig til å påstå at personen hører hjemme på lukket avdeling. ;)(ja, jeg smører tykt på)

 

16:9 fungerer overraskende bra. Når man øker skjermstørrelsen er det største problemet vanligvis at skjermen blir for bred. Med et 16:9 format blir skjermen for det meste høyere, og det er faktisk sjelden noe stort problem. Jeg kan fint bruke min HTC One S med en hånd og nå hele skjermen (skriving med en hånd fungerer ganske dårlig, da, men er det særlig vanlig å skrive meldinger med en hånd?)

Lenke til kommentar

Det må jeg si.. Apple innoverer til de grader! Her har Apples designere stått på året rundt.

 

Jeg må le.

Latteren kommer vel først når det faktisk er slik den ser ut under avduking, presentert med de største adjektiver bare Apple våger bruke. Til ellevill klapping og jubel fra evangelistene.

 

Jeg er spent hva som endelig kommer, og håper virkelig det er større endringer enn sist.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...