Gå til innhold

Sniktitt: HTC Desire X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er skuffet over at de totale spesifikajsonene er dårligere enn min 1,5år gamle Desire S.

 

Etter en del startproblemer som antagelig var software relatert, har jeg vært godt fornøyd med Desire S. Viser seg å være en godt bygd mobil med nok lagringsplass med ekstra minnekort, rask og stabil i daglig bruk. Batterikapasiteten kunne vært bedre, men det gjelder også de nye som kommer på markedet.

 

Lenke til kommentar

Er skuffet over at de totale spesifikajsonene er dårligere enn min 1,5år gamle Desire S.

 

 

akkurat det utsagnet der tror jeg du må utdype lit mer. Jeg liker å tro at jeg kan litt telefon og jeg finner ingen punkter som stemmer med det du sa.

Jeg hadde selv desire s for en stund siden, og jeg sier ikke at det er en dårlig mobil, men ikke så bra som desire x

Lenke til kommentar

Sensation XE som kom for rundt et år siden slår jo denne på nesten alle punkter. Større og mer høyoppløst skjerm, større batteri, raskere 3G, 8MP kamera, 1.5 GHz dual core. Sensation XE har også Beats og Android 4.0 (dog ikke Sense 4.0), og gir også ekstra GB på Dropbox, bare ikke så mye som 25GB (tror det var 5). Desire X er lettere da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...