Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i september (Mac, PC, PS2, PS3, Vita, PSP, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir første wow utvidelse jeg ikke spiller fra starten av. Ikke det at jeg har noe spesielt mot verken den eller pandaer, men har vel blitt såpass mettet på spillet i seg selv. Ser overhodet ikke ut som jeg er ferdig med Guild wars 2 innen det kommer ut.

 

Borderlands var vel jeg en av de få som ikke lot seg imponere av, mest fordi pc porten var horribel. Denne gangen har utvikleren lovet bot og bedring på dette området og oppfølgeren ser veldig fin ut.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det.....

Lenke til kommentar

Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det.....

 

Selv om jeg er spent på Sherlock Holmes, er jeg også litt skeptisk. Det blir visst utviklet med konsoll i tankene. Secret files 3 er det spillet jeg ser mest frem til denne måneden. Rundet Secret Files 2 for noen uker siden, så jeg er klar for mer pek-og-klikk nå (selv om jeg nå spiller Chronicles of Mystery: The Tree of Life :p)

 

Borderlands 2 og FIFA 13 blir også bra og er allerede forhåndsbestilt. Mulig jeg prøver meg på Baldur's Gate og Torchlight 2 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...