Gå til innhold

Slik ser spill ut i nye Firefox 15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Måtte sjekke nå, og jeg var visst på 14.0.1. Også er 15 rett rundt hjørnet. Huh.

 

Installerte den akkurat nå - så den er her og ikke bare rett rundt hjørnet.

 

Ellers så gjelder det med raskt voksende versjonsnummer ikke bare Firefox, men også Chrome - den er alt på 21.xxx.

 

Personlig er jeg fornøyd med noen av endringene - er glimrende i mitt daglige virke.

Lenke til kommentar

Versjonstallet til nettlesere opplever nå nesten samme overfokusering som antall MP på digitalkamera for noen år tilbake.

 

Nettlesere beveger seg mer og mer mot å bli et "eget" operativsystem i operativsystemet. Om det er en positiv utvikling kan diskuteres, men det er klart at muligheten for å ta seg betalt med "pay per month" øker når tjenestene flyttes fra lokalt til nettskybasert.

Lenke til kommentar

Når skal de fikse at ikke FlashPlayeren klikker etter annenhver video ?har hatt det problemet ca siden 7.* og nyereskjer ikke i noen andre browsere

 

Det er ikke bare flash det gjelder - når problemet først oppstår fryser hele nettleseren jevnlig. Den enkleste måten å se det på er å rulle opp og ned kontinuerlig med musen - av og til vil rullingen fryse og du kan ikke gjøre noe med nettleseren. Det er et gammelt problem de aldri har gjort noe med, og ser ut til å nekte å tro at eksisterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...