Gå til innhold

Sniktitt: Need for Speed: Most Wanted (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er dette et av de dusinvis Burnout spillene som har kommet gjennom årene. Det er akkurat samme kjørefølelse, samme oppsett av spillet som vi har sett utallige ganger før. Er det så vanskelig å komme med noe nytt. De andre NFS prøvde i alle fall å lage noe nytt setting. Som for eksempel NFS:U,Most wanted.. Litt variasjon hadde vært greit.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Du trenger ikke apostofer på konsollifisering, engang.

Det er så mye rask som bare hurtig portes til PC om dagen at det er helt trist.

Var igrunn bare for å framheve det barnslige ordspillet.

 

Men ellers så skjønner jeg virkelig ikke all hypen angående NFS: Porsche. Jeg var vel rundt 10 år når det kom ut, og ivrig konsollspiller allerede. Spilt spillet husket jeg, men var ingenting som skilte seg så mye ut følte jeg. Bilspill er gøy og alt det, men skjønner ikke hvorfor alle Need for Speed i etterkant er dårligere (ifølge entusiastene). Hva var det som gjorde Porsche-utgaven så bra? Mitt favoritt nfs er såklart originale Hot Pursuit 2, men jeg klarer å skjønne at det har mye med minner og nostalgi og gjøre.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke apostofer på konsollifisering, engang.Det er så mye rask som bare hurtig portes til PC om dagen at det er helt trist.
Var igrunn bare for å framheve det barnslige ordspillet.Men ellers så skjønner jeg virkelig ikke all hypen angående NFS: Porsche. Jeg var vel rundt 10 år når det kom ut, og ivrig konsollspiller allerede. Spilt spillet husket jeg, men var ingenting som skilte seg så mye ut følte jeg. Bilspill er gøy og alt det, men skjønner ikke hvorfor alle Need for Speed i etterkant er dårligere (ifølge entusiastene). Hva var det som gjorde Porsche-utgaven så bra? Mitt favoritt nfs er såklart originale Hot Pursuit 2, men jeg klarer å skjønne at det har mye med minner og nostalgi og gjøre.

 

Jeg husker jeg spilte NFS Porsche en gang i tiden, men det eneste som skilte det ut fra resten var vel at realismen var noe bedre enn dagens masseproduksjon, og at spillet kun dreide seg om nettopp Porsche, da :p

 

Det første NFS og det andre husker jeg godt, det var tider det, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nostalgi er kanskje årsaken til at NFS Porsche blir omtalt som så veldig bra nå.

 

Når jeg tenker tilbake på det så var det artig å kjøre gamle porsche modellene som gikk veldig tregt og hadde dårlig veigrep i tillegg til de raske modellene.

 

Det trenger ikke bare være full fart og mest mulig galskap.

Vil jeg har det er det flatout som er tingen. Jeg har ikke funnet nye bilspill som er som det.

 

Jeg var også fascinert over grafikken så det var spennende å kjøre og se meg om.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...