Gå til innhold

Spotify tjener nesten ingenting på gratisutgaven


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle gjerne ha betalt for Spotify jeg, hadde de begynt å tagge sangene korrekt. For meg som aktivt bruker last.fm til å kartlegge musikken min så er det helt uaktuelt at en sangs artistfelt er f. eks. "Shaggy feat. Justin Bieber" i stedet for "Shaggy" og "(feat. Justin Bieber)" i tittelfeltet.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ha betalt for Spotify jeg, hadde de begynt å tagge sangene korrekt. For meg som aktivt bruker last.fm til å kartlegge musikken min så er det helt uaktuelt at en sangs artistfelt er f. eks. "Shaggy feat. Justin Bieber" i stedet for "Shaggy" og "(feat. Justin Bieber)" i tittelfeltet.

 

Enig i at det er irriterende, men Last.fms "auto correct"-funksjon bøter langt på vei på det problemet.

Lenke til kommentar

Ikke så overraskende; folk som ikke er interessert i å betale den relativt lille summen av 99,- i måneden for tilgang på Spotify på 'alt' man har av enheter er jo ikke en gruppe som er spesielt kjøpesterke - eller kanskje det rette uttrykket er 'kjøpevillige', og det er jo noe annonsørene tar med i vurderingen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...