Gå til innhold

Hvordan hadde Borderlands vært i 1989? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på at virkelighetens 1989 ga oss spill som Sim City og Populous, samtidig som Ultima V og Police Quest 2 allerede hadde vært ute et år, er det lite sannsynlig at Borderlands 2 med 1989-grafikk ville satt fyr på hitlistene eller blitt husket særlig godt i dag, men det er et artig lite pausespill.

 

Fikset den litt for deg! :p

Lenke til kommentar

Med tanke på at virkelighetens 1989 ga oss spill som Sim City og Populous, samtidig som Ultima V og Police Quest 2 allerede hadde vært ute et år, er det lite sannsynlig at Borderlands 2 med 1989-grafikk ville satt fyr på hitlistene eller blitt husket særlig godt i dag, men det er et artig lite pausespill.

 

Fikset den litt for deg! :p

 

Fjerne It Came From The Desert og Stunt Car Racer liksom...

For en type.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne setningen virker litt merkelig punktsatt for meg:

"Underveis går du opp i nivå og får også mulighet til å plukke opp nye og, forhåpentligvis, bedre våpen."

 

Kan ikke reglene rundt slikt, men jeg ville gått ut ifra at kommaene skulle stått slik:

"Underveis går du opp i nivå og får også mulighet til å plukke opp nye, og forhåpentligvis bedre, våpen."

 

Skal sies at meningen ikke kan misoppfattes uansett her. Og som sagt kjenner jeg ikke reglene, så korriger meg om jeg tar feil.

 

 

Artig lite browserspill forresten :grin: Fin pauseunderholdning på jobb.

Endret av hår null
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...