Gå til innhold

Neste Command & Conquer har ingen historiedel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg?

 

Singelplayer har altid vært en veldig viktig del av C&C, med sin cheesy historie og morsomt dårlige filmsekvenser. Men orginale generals var untaget, så singelplayer ikke så farlig for meg i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Bah, jeg som så frem til å spille gjennom story missions, og gjerne skirmish mot cpu. Var aldri noe spes fan av multiplayer fordi det ble kun rush samt jeg var ikke så god i mp. Likte å kose meg med å bygge store hærer og krige mot cpu i skirmish. Er heller ikke noe fan av at alle spill skal være F2P samt kreve nett-tilgang hele tida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da blir det ikke kjøpt av meg.

Foretrekker historiedrevet spill.

 

Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst

Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? ;)

 

Det kan nok diskuteres. Online-interaksjon er sikkert veldig fristende for folk med sosial angst fordi det betyr at de kan ha en form for sosialliv på sine egne premisser. Jeg spiller sjeldent multiplayerdelen av spill jeg kjøper pga. høylytte minoriteter av rævhull og selvfølgelig at multiplayer handler om repetisjon. Får heller lite ut av akkurat dét.

Lenke til kommentar

Da blir det ikke kjøpt av meg.

Foretrekker historiedrevet spill.

 

Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst

Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? ;)

 

Det kan nok diskuteres. Online-interaksjon er sikkert veldig fristende for folk med sosial angst fordi det betyr at de kan ha en form for sosialliv på sine egne premisser. Jeg spiller sjeldent multiplayerdelen av spill jeg kjøper pga. høylytte minoriteter av rævhull og selvfølgelig at multiplayer handler om repetisjon. Får heller lite ut av akkurat dét.

Ja, jeg ser jo den. Jeg har nok en god balanse mellom singel og multi. Av multiplayer spill er jeg avhengig av miljøet i spillet er ålreit. Noe som utelukker spill som LoL, HoN, Dota osv. Nå om dagen spiller jeg stort sett bare World of Tanks i multi. Der er det stort sett ålreite folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...