Gå til innhold

Vant du lekkert skjermkort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, savner informasjon om antall innsendte svar, og derved også en bitteliten pekepinn på hva sjansene egentlig er for å vinne.

 

Er det forresten mange som sender inn flere ganger? Blir disse i så fall diskvalifisert?

 

Vanskelig å si, men vet at i andre konkurranser så finnes det luringer som har 10+ like e-poster og som har vunnet. Vi har vel oppdaget noen her på hardware.no også.

Lenke til kommentar

Det ville vært en fordel om dere kunne filtrere på navn og adresse, slik at duplikate innsendelser unngås, og alle kan konkurrere om premien på like vilkår. En sjekk på epost adresse er som Malvado påpeker, ikke noen god indikator for unikhet.

 

I motsatt tilfelle: er det OK om jeg også begynner å sende inn 10+ svar med forskjellig epost adresse? Hva med 100?

Lenke til kommentar

Det stod da vitterlig på siden til EVGA at Precision X kun fungerte på EVGA-skjermkort. Blir ikke da svaralternativ C riktig?

 

" This program allows you to fine tune your EVGA graphics card, including GPU Clock speed, GPU Voltage, Memory Clock speed and Fan speed."

 

Det står at det funker med EVGA kort, ikke at det KUN funker med EVGA kort eller at det ikke funker på andre kort.

Lenke til kommentar

Det stod da vitterlig på siden til EVGA at Precision X kun fungerte på EVGA-skjermkort. Blir ikke da svaralternativ C riktig?

 

" This program allows you to fine tune your EVGA graphics card, including GPU Clock speed, GPU Voltage, Memory Clock speed and Fan speed."

 

Jeg har klokket mitt gainward phantom 680 4gb med evga precision x, så kan bekrefte at det funker med andre prudusenter. Gpu'en er uansett den samme ;)

Lenke til kommentar

skinspørsmålet var jo ganske enkelt å finne ut av. på den ofisielle siden var det 4 skins, lastet ned alle sammen, og sjekket datoen for opprettelsen av skinfilen, da var det oransje skinnet av nyeste dato. Endelig en konkurranse som krever litt mer en ren googling. Så annulerer dere spørsmålet. Gratulerer til Olav.

 

er forøvrig enig med dem som etterlyser litt info om hvordan trekningen foregår og sjekking and doble/hundredobbelte påmeldinger. kan for eksempel både meg og broren min delta, selv om vi har samme bostedsadresse?

Lenke til kommentar

skinspørsmålet var jo ganske enkelt å finne ut av. på den ofisielle siden var det 4 skins, lastet ned alle sammen, og sjekket datoen for opprettelsen av skinfilen, da var det oransje skinnet av nyeste dato. Endelig en konkurranse som krever litt mer en ren googling. Så annulerer dere spørsmålet. Gratulerer til Olav.

 

Jeg på min side, fant en pressemelding datert den 16. august, der EVGA skriver om lanseringen av 660Ti-kortet sitt, som også inkluderer denne setningen

 

Also, EVGA is offering an exclusive EVGA GeForce GTX 660 Ti Precision X skin that can be downloaded at the official EVGA Precision X website.
Lenke til kommentar

Dere fjerner et spørsmål fordi folk misforstod det? Du tuller nå ? Det er DERES EGEN feil at de misforstod. Var det i det hele tatt noen som svarte riktig på spørsmål to? Om det så var 3 stk., så må dere trekke mellom de tre.

 

Dette blir som å bare drite i plasseringene og trøstepremie til hele gjengen i en cup. Hvem er det bestemmer dette? Er det ingen som se hvor urettferdig dette er?

Lenke til kommentar

Det stod da vitterlig på siden til EVGA at Precision X kun fungerte på EVGA-skjermkort. Blir ikke da svaralternativ C riktig?" This program allows you to fine tune your EVGA graphics card, including GPU Clock speed, GPU Voltage, Memory Clock speed and Fan speed."

 

I svaralternativ C stod det 'Et program som gir deg mulighet ti å justere alt av spenninger på skjermkortet OG HOVEDKORTET......'. Precision X er slik jeg forstår kun for skjermkort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stod da vitterlig på siden til EVGA at Precision X kun fungerte på EVGA-skjermkort. Blir ikke da svaralternativ C riktig?" This program allows you to fine tune your EVGA graphics card, including GPU Clock speed, GPU Voltage, Memory Clock speed and Fan speed."

 

I svaralternativ C stod det 'Et program som gir deg mulighet ti å justere alt av spenninger på skjermkortet OG HOVEDKORTET......'. Precision X er slik jeg forstår kun for skjermkort.

 

The devil is in the details..

 

Gratulerer til vinneren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...